100 000 клиенти в цяла Европа вече направиха своите поръчки
Само около шест месеца след откриването на поръчките за новия Opel Mokka X, компактният SUV (Sporty Utility Vehicle) модел успя да потвърди възложените му надежди за гарантиран успех. 100 000 клиенти в цяла Европа вече направиха своите поръчки за междувременно третия по значимост модел в гамата на марката Opel.
Първите поръчки на Mokka X в Европа бяха направени към края на май, a през септември новият модел постепенно започна да се появява в салоните на европейските представителства на Opel. И подобно на своя предшественик той отново се доказа като голям пазарен хит. На пазара в Германия например, Мokka X успя да изпревари сериозната конкуренция и дори да заеме върхова позиция в изключително оспорваната ранглиста по брой нови регистрации в SUV сегмента през ноември. В допълнение към това вече е налице и ясно проявяваща се тенденция при бестселъра на Opel – над половината от всички поръчани автомобили Mokka X притежават най-високото ниво на оборудване (“Innovation”).
Моделът Mokka X даде възможност на марката Opel да достигне до нови групи клиенти, които ценят високо индивидуалния характер и изискания дизайн, мощното задвижване и уникалните предложения в областта на технологиите и комуникационната свързаност. Докато яката външност показва ясно готовността на новия модел за приключения отвъд границите на утъпканите пътища, вътрешното пространство е елегантно и комфортно. Teхнологичните нововъведения включват предните светлини с изцяло LED елементи, свръхмодерната фронтална видеокамера Opel Eye и отличните инфоразвлекателни системи с прожектиране на смартфон функции и системата за персонална комуникация и мобилни услуги Opel OnStar.
“Mokka е истинска история на успеха за марката Opel. До момента сме получили 670 000 поръчки от момента на пазарната премиера в края на 2012 година. Наистина успяхме да попаднем в десятката на потребителското търсене с нашия компактен SUV и новата Mokka X пасва идеално във всичко това,” отбеляза Петер Кристиан Кюсперт, вицепрезидент продажби и следпродажбено обслужване в Opel. “A през следващата година ще повдигнем летвата още по-високо с представянето на нашите нови CUV модели Crossland X и Grandland X в този важен, бързо растящ пазарен сегмент.”
Моделите Crossland X и Grandland X са част от голямата продуктова офанзива на марката Opel, включваща премиерите на 29 нови модела в периода от 2016 до 2020 година. Не по-малко от седем нови автомобила ще бъдат представени и през 2017 година – повече от когато и да било преди в рамките на една година. Новите CUV (Crossover Utility Vehicle) модели ще се включат в съревнованието в един извънредно бързо растящ пазарен сегмент - прогнозите сочат, че пазарният дял на SUV/CUV моделите в Европа ще отбележи близо трикратно увеличение в периода от 2007 дo 2017 година.