Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Opel: Над 5000 потребители на апликацията CarUnity

29.07.2015 11:32
Туит
Opel: Над 5000 потребители на апликацията CarUnity

Добро начало за иновативната концепция за споделяне на автомобили

CarUnity, иновативната концепция за споделяне на автомобили на Opel, стартира обещаващо. В момента, около месец след нейното лансиране, приблизително 1500 автомобила са налични в новата платформа и най-вече в района Рейн-Майн, който е домашната среда на Opel. Безплатната апликация има вече над 5000 регистрирани потребители. “Ние предприехме важна стратегическа крачка към това да станем мобилен доставчик с успешното лансиране на CarUnity. Ние ще развиваме това и подготвяме следващата стъпка сега,” заяви началникът на маркетинга на Opel Group Тина Мюлер.

“Първоначално съсредоточихме маркетинговите си усилия в района Рейн-Майн.  Сега се насочваме към цяла Германия. Следващата ни цел е района около Берлин, където ще засилим нашия ангажимент,” допълни Д-р Ян Вергин, директор на Opel Community Carsharing. Берлин е гореща точка за споделяне на автомобили. “Затова разширяването ни към столицата на Германия е логичната следваща стъпка, която трябва да предприемем за CarUnity. Ние сме оптимисти, че концепцията ни ще бъде толкова успешна в Берлин, колкото е в района Рейн-Майн,” заяви Вергин.

Opel лансира в края на юни своята нова общност за споделяне на автомобили под мотото “Който споделя, пътува по-добре” (“Wer teilt, fährt besser”). CarUnity осигурява бърза, лесна и гъвкава възможност за собствениците на автомобили да предложат своите коли за наемане. Opel отъпква пътя с безплатната апликация CarUnity и е първият автомобилен производител, който предлага споделяне на автомобили за всички, независимо дали те са с марката Opel или на друга марка.

Разрастването на портфолиото от мобилни услуги е важна опорна точка в плановете на Opel за бъдещето. По-рано този месец Opel си осигури дял в платформата за споделяне на пътувания flinc. Нещо повече, съществуващото вече сътрудничество между flinc и CarUnity ще бъде разширено. От 2016 година базираната на интернет и апликация платформа за споделяне на пътувания ще осигури технологичната платформа за споделянето на пътувания през апликацията за споделяне на автомобили. “Тази стъпка ще добави нов тласък към целенасоченото ни превръщане в доставчик на мобилни услуги,” заяви Тина Мюлер.



Коментари
comments powered by Disqus