Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Opel обявява точни данни за разхода на гориво и емисиите

31.03.2016 13:43
Туит
Opel обявява точни данни за разхода на гориво и емисиите

Компанията ще въведе SCR технология за целия дизелов парк от 2018 година

Opel представи детайли на представената през декември инженерна инициатива за повече прозрачност, правдоподобност и ефективност. От лятото компанията ще предприеме следващата доброволна стъпка за подобряване на прозрачността и покриване на изискванията на бъдещите протоколи за емисии. Началото ще бъде дадено с новия Opel Astra от юни 2016 година и в допълнение към официалните данни за разхода на гориво и CO2 Opel ще публикува данни за разхода на гориво, отразяващи различен модел на движение – в съответствие с тестовия цикъл WLTP. В допълнение след август, Opel ще въведе инициатива за подобряване на NOx емисиите на дизеловите устройства SCR (Selective Catalytic Reduction, селективна каталитична редукция). Това е доброволна и ранна междинна крачка към така наречения цикъл RDE (Real Driving Emissions, емисии в реални условия), който влиза в действие от септември 2017 година. Opel предлага на регулаторните органи осигуряване със стратегии за калибриране на двигателите, които служат за база за проактивен диалог.

“Ние в Opel силно вярваме, че индустрията трябва да си върне доверието с увеличаване на прозрачността си към клиентите и регулаторните органи.  Opel прави тази стъпка към RDE, за да покаже, че това може да бъде направено”, отбелязва изпълнителният директор на Opel Group д-р Карл-Томас Нойман. “През септември оповестихме в коя посока се движим; сега осигуряваме детайлите. Помолих Европейския съюз и държавите членове на ЕС да осигурят на други европейски държави възможност за ускоряване на уравняването на методите, настройките и тестовите интерпретации свързани с измервания в реални условия, за да се спре сегашната несигурност, предизвикана от тестови резултати, които са трудно сравними.”

Подобряване на прозрачността по отношение на разхода: Opel прави стъпка към тестовия цикъл WLTP

От края на юни 2016 година, в допълнение към официалните данни за разхода на гориво и емисиите на CO2 на моделите на Opel, компанията ще публикува и данните, получени на базата на тестовия цикъл WLTP, като началото ще бъде дадено с новия Opel Astra. Тези данни, които ще показват разхода на гориво с долна и горна стойност първоначално ще бъдат предлагани за Astra моделна година 2016 и ще бъдат публикувани на специално предназначен за целта микроуеб сайт, с което ще се създаде повече прозрачност. Данните, определени на базата на тестовия цикъл WLTP, ще бъдат публикувани и за други модели по-късно през тази година.

В съответствие с плановете на ЕС новият европейски цикъл на движение (New European Driving Cycle, NEDC) ще бъде заменен през 2017 г. с модерния стандарт наречен Световна хармонизирана  тестова процедура за леки автомобили (Worldwide Harmonized Light Duty Vehicles Test Procedure, WLTP). WLTP е важен за запазване на стандартизирани, възпроизводими и сравними резултати.

По-ниски емисии за дизеловите двигатели с Евро 6: Opel се насочва към RDE

Както бе отбелязано през декември, Opel предприема действия, свързани с NOx, за да подобри емисиите на класифицираните по Eвро 6 дизелови двигатели с SCR катализатори в посока бъдещия стандарт RDE. RDE е стандарт за отделяни емисии в реални условия, който допълва актуалните тестови методи и е базиран на измервания на емисиите на автомобила директно на пътя.

Д-р Нойман отбелязва: "Силно вярвам, че дизеловите технологии ще продължат да играят важна роля в Европа, ако индустрията се придържа към линията на непрекъснато подобрение. Това е една от причините, поради която ние решихме да въведем SCR-технологията за цялата ни дизелова гама от началото на 2018 година. С това ние не само говорим за стратегия за възвръщане на доверието, но също и за стратегия за запазване на водещата роля на европейската автомобилна индустрия в дизеловите технологии.”

Началото на въвеждането на Eвро 6 SCR подобренията в новите автомобили в момента са предвидени за август 2016. В допълнение, тази инициатива включва също доброволни полеви действия за клиентско задоволство, което ще включва 57000 Euro 6 SCR автомобила по пътищата на Европа (Zafira Tourer, Insignia и Cascada). Тази инициатива ще започне от юни 2016 г.


Коментари
comments powered by Disqus