Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Opel отбелязва най-добрите продажби в лекотоварната гама

16.07.2015 09:45
Туит
Opel отбелязва най-добрите продажби в лекотоварната гама

Ръст на обемите: Значително увеличаване на пазарните дялове и регистрации

•    Всеки от моделите – Movano, Vivaro, Combo и Corsavan – с увеличение на продажбите
•    Амбициозни цели: Новата стратегия за лекотоварната гама (LCV) дава плодове


Гамата от лекотоварни и големи пътнически модели на Opel (LCV) бележи седемгодишен връх на продажбите за първите шест месеца на 2015 година с увеличение от невероятните 25 процента спрямо същия период на 2014 година. Общо 51 500 LCV модела на Opel са регистрирани през първата половина на годината, а пазарният дял нараства с 0,56- процентни пункта до 4,03%.

Всички лекотоварни модели на Opel регистрират ръст в продажбените си обеми. При Movano той е 34% до около 10 000 броя, които освен това бележат и най-високо ниво на продажбените обеми и пазарен дял. Продажбите на Vivaro нарастват с 27% до 29 000 броя, осигурявайки на бестселъра най-големия продажбен обем и пазарен дял в историята на модела. Продажбите на Combo нарастват с 15% до над 9500 броя, което е най-добрият резултат от 2011 година насам. Реализациите на наскоро представения Corsa Van бележат ръст от 14% до около 3000 броя.

“Впечатляващите резултати за полугодието показват, че нашата стратегия по отношение на LCV гамата работи. Усъвършенстваното Movano и новото Vivaro осигуряват на нашия новоформиран LCV екип идеална платформа за разширяване на бизнеса,” отбелязва Щефан Рашинг, директор лекотоварни автомобили Opel/Vauxhall.

Opel постигна най-добрите си резултати за първото полугодие във Финландия, Румъния и Швейцария и най-добрите от 2011 година насам в Норвегия, Португалия и на големи пазари за лекотоварни автомобили като Германия и Обединеното Кралство. Като цяло, Opel записва увеличен брой регистрации в LCV гамата в над 22 европейски пазара. Базираната в Рюселсхайм марка регистрира увеличение на пазарния дял в 20 европейски държави.

Укрепването и развитието на бизнеса с LCV модели е ключов елемент в плановете за растеж на Opel DRIVE! 2022. До 2022 година Opel има желание да увеличи продажбите на LCV автомобили с над 80 000 броя в сравнение с 2013 година и те да достигнат 150 000 автомобила.

Коментари
comments powered by Disqus