Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Opel отговори на немското министерство на транспорта

23.04.2016 20:08
Туит
Opel отговори на немското министерство на транспорта

Според компанията софтуерът й никога не е бил предназначен да лъже или заблуждава

Opel приветства осигурената от доклада на германското правителство яснота. Докладът потвърждава, че тестваните наши автомобили не са оборудвани с никакви устройства, които биха могли да разпознаят дали на автомобила се прави тест на емисиите на вредни газове. Докладът на правителството на Великобритания, който беше публикуван вчера, доказва същото.

Ето и позицията на ръководството на марката по повод появилите се напоследък информации: „Това е в унисон с нашите очаквания, тъй като ние винаги сме заявявали, че Opel няма никакви устройства, които разпознават кога автомобилът е подложен на тест за емисиите на отработили газове. Нашият софтуер никога не е бил предназначен да лъже или заблуждава. Ние отговаряме на прилаганите емисионни стандарти.

И двата доклада засягат добре познатата и добре разбираема разлика в представянето на автомобилите на база лабораторен емисионен тест, който спешно се нуждае от реформа, и при тест в реални пътни условия. Въвеждането на тестване в реални пърти условия (RDE) следващата година ще се захване с тези различия, въпреки че трябва да се направи нещо за определянето на гранични условия, свързани с този вид тестове.

Opel активно участва в дискусиите за RDE. Ние силно вярваме, че индустрията трябва да си спечели обратно доверието чрез откритост с клиентите и регулаторните органи; и ние вече сме предприели категорични стъпки в тази посока още тази година. Както обявихме на 15-ти декември, 2015 г. и обяснихме в по-големи подробности на 29 март, 2016 г., Opel ще въведе ще въведе инициатива за подобряване на NOx емисиите на дизеловите устройства SCR (Selective Catalytic Reduction, селективна каталитична редукция) в новите автомобили през август. Тази инициатива включва също доброволни полеви действия за клиентско задоволство, което ще включва 57 000 Euro 6 SCR автомобила по пътищата на Европа (Zafira Tourer, Insignia и Cascada). Тази инициатива ще започне от юни 2016 година.

Това е доброволна и първа междинна стъпка към RDE. Нашите доброволни действия са в съответствие с германския орган за регулация на превозните средства - German Kraftfahrt-Bundesamt (KBA)“.

 

 

Коментари
comments powered by Disqus