Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Opel представи новия си 1,6-литров двигател

15.05.2012 19:10
Туит
Opel представи новия си 1,6-литров двигател

Opel ще поднови напълно своята гама от мотори. Три нови линии бензинови и дизелови агрегати ще заменят актуалните, като целта е марката да стане лидер както по отношение на разхода на гориво и емисиите, така и що се касае до специфичния въртящ момент и намаляването на шума.

Първият двигател, който ще бъде представен, е четирицилиндровият бензинов турбоагрегат с работен обем 1598 см3, директно впръскване и старт/стоп. Новият SIDI (spark ignition direct injection, принудително запалване със свещ и директно впръскване) ECOTEC мотор ще се предлага в различни нива на мощност и в различни моделни линии. Производството му ще започне в завода в Сентготхард в Унгария в края на 2012 година.

Равномерното ускорение, голямата тяга, ниското ниво на шум и ниският разход на гориво са сред основните цели на инженерния екип от Рюселсхайм. Важен елемент в разработването е характеристиката на въртящия момент, който достига 187.5 Нм/л – еталон за бензинов двигател от едросерийно производство. Максималната тяга от 300 Нм е налична още при 1700 об./мин, а пиковата мощност от 200 к.с. се постига при 4000 об./мин. В сравнение с 1.6-литровия турбомотор, който предшества този с директно впръскване, разходът на гориво и емисиите на CO2 са намалени с 13 процента.  

“В рамките на 12 месеца ще представим три напълно нови поколения двигатели. Този факт показва колко бързо въвеждаме нови продукти,” отбелязва изпълнителният директор на Opel Карл-Фридрих Щраке. “Нашият нов 1.6-литров мотор с директно впръскване е наистина уникален по отношение на въртящия момент. Мощността нараства равномерно и без високи нива на шум,” допълва директорът на отдела за бензинови двигатели Томас Йохен.

Първият бензинов двигател на Opel с директно впръскване на горивото - 2.2 ECOTEC direct със 114 кВт/155 к.с., направи своя дебют в моделите Signum и Vectra през 2003 година, които бяха последвани по-късно от Zafira. През 2007 година GT се сдоби с първия турбо мотор с директно впръскване от Opel - двулитровият агрегат със 194 кВт/264 к.с. Една година по-късно този двигател бе въведен в гамата на Insignia и сега се предлага в две версии във флагмана на Opel: със 162 кВт/220 к.с. и 184 кВт/250 к.с. Новата Astra OPC ще се задвижва от последното поколение на този двигател и ще разполага с мощност от 206 кВт/280 к.с.

Коментари
comments powered by Disqus