Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Opel предвижда стабилен ръст

06.04.2011 07:42
Туит

Силните продажби през март засилват положителното развитие на пазарния дял през първото тримесечие. 36% ръст на продажбите на Opel в България.

Opel продължава да расте на автомобилния пазар. В Европа пазарният дял на марката се покачи отново през март, достигайки 6,9 процента в сравнение с 6.7 процента за същия период през миналата година. Това означава отчитане на стабилен ръст вече пет поредни месеца. Продажбите на Opel и неговата британска посестрима марка Vauxhall нараснаха на 22 от общо 27 европейски страни в сравнение със същия месец миналата година, включително на най-големите пазари в Германия, Великобритания, Франция, Италия, Испания, Русия и Турция.

“Тенденциите в продажбите се промениха в края на миналата година и в момента виждаме началото на дългосрочен ръст с резултатите от първото тримесечие на тази година,” заяви Ален Висер, вицепрезидент, отговорен за продажбите, маркетинга и следпродажбената дейност в Adam Opel AG.

“Новите ни модели като Meriva и Astra Sports Tourer са много успешни и удовлетворяват вкусовете на клиентите ни в цяла Европа. Допълнително към това обновяването на Corsa също допринесе за успеха.”

Понеже обемът на постъпилите поръчки също нараства, очакванията са положителната тенденция в продажбите да продължи.

Висер намира текущите публични дебати по наболелите въпроси за опазване на околната среда важен елемент в пазарния успех на Opel. “Нашата компания има дълга традиция в производството на икономични автомобили, които са също така привлекателни и практични за употреба. Електрическият Ampera, който ще започне да се продава по-късно тази година, ще засили тази ни позиция.”

Пазарният дял на Opel нарасна през март 2011 с 0.2 процентни пункта спрямо март 2010 г., което представлява ръст от 4.3 процента в продажбите или 6145 автомобила. Резултатите от първото тримесечие показват 8.4 процентен растеж спрямо предходната година, което означава обем от 24 712 автомобила. Пазарният дял на Opel/Vauxhall през първото тримесечие е 6.4 процента.

В България продажбите на Opel са с 36 процента повече в сравнение със същия период на предходната година.

Коментари
comments powered by Disqus