Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Opel продължава да увеличава продажбите си в Европа

15.04.2015 09:53
Туит
Opel продължава да увеличава продажбите си в Европа

В България ръстът на марката e с над 28%, а на пазарния дял с 0,59- процентни пункта

•    Продажбите са нараснали с около 8500 автомобила през първите три месеца на 2015 година
•    Пазарният дял на марката нарасна на 11 европейски пазара
•    В България ръстът на Opel e с над 28%, а на пазарния дял с 0,59- процентни пункта


Opel е на прав път: с регистрирани нови 279,306 автомобила през първото тримесечие на 2015 година продажбите на автомобилния производител са значително по-високи от тези  за същия период на миналата година съгласно предварителните данни. Увеличението с около 8,500 автомобила представлява нарастване от 3.1 процента. По този начин продажбите на Opel и британската му посестрима марка Vauxhall нараснаха с малко над общия ръст на европейския пазар, който е 2.8 процента. Автомобилният производител също така успя да продължи тенденцията на нарастване на пазарния си дял от 2013 и 2014 година, като малко го увеличи в сравнение със същия период на миналата година и достигна 5,83%.

Петер Кристиан Кюсперт, вицепрезидент отговорен за продажбите и следпродажбеното обслужване на Opel Group, остана доволен от увеличения пазарен дял на марката на 11 европейски пазара. “В страни като Великобритания, Испания, Италия, Полша и Турция търсенето е значително по-голямо от миналата година. С нашата млада и привлекателна моделна гама ние се възползваме от това”.

В България продажбите на нови автомобили Opel нараснаха с над 28% за първото тримесечие на 2015 година в сравнение със същия период на миналата година, изпреварвайки значително ръста на целия пазар. По този начин пазарният дял на марката се повиши с 0,59-процентни пункта. 

Компактният кросоувър Mokka, който продължава да бъде супер популярен и е лидер в своя сегмент в страни като Италия и Германия, е главен двигател за растежа на марката. През първото тримесечие на 2015 г., автомобилният производител от Рюселсхайм надхвърли границата от 50 000 регистрации на нови автомобили на родния си пазар в Германия: точно 51 584 (за същия период миналата година: 49 965) нови коли Opel тръгнаха по пътищата. Най-добрият месец беше март, когато Opel увеличи регистрациите си до 23 044 (март 2014: 22 131), което формира пазарен дял от 7,1%. Пазарният дял на Opel в сегмента на леките автомобили за първото тримесечие на 2015 година е 6,8% в Германия.

Категорична тенденция на ръст отбелязаха и лекотоварните автомобили (LCV). Opel подобри пазарния си дял в LCV сегмента в Европа до 4,2% през първото тримесечие на 2015 година – най-добрият тримесечен пазарен дял от 2009 г. насам благодарение на новото Vivaro и Movano. Петер Кристиан Кюсперт заяви: „Бизнесът на LCV автомобили предлага огромен потенциал за растеж и е ключов стълб в дългосрочния ни план DRIVE! 2022”.


Коментари
comments powered by Disqus