Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Opel расте и става по-емоционален

05.06.2014 10:03
Туит
Opel расте и става по-емоционален

Стратегията на марката: 8,0 % пазарен дял в Европа до 2022

Opel възнамерява да ревизира от 2012 стратегийната си програма "Карай! 2022". След като, между другото, с Mokka и Adam задоволи пренебрегваните дотогава сегменти SUV и малки автомобили, марката обяви със светкавична бързина нова моделна офанзива.

Opel иска да подобри имиджа си

Като цяло между 2014 и 2018 ще трябва да стартират общо 27 нови модела и 17 двигателя. Opel не разкрива  повече подробности. Освен това Opel иска да затвърди имиджа си и да се представи като по-емоционална и по-достъпна германска автомобилна марка. Наред с фокусирането на немското инженерно изкуство и техническите иновации, трябва да бъде съблюдавано и доброто съотношение цена-мощност.

Друг приоритет, на който Opel залага, е пазарният дял и целите за растеж. Така специалистите от Рюселсхайм искат да увеличат своя дял в Германия, като сегашните 7,2% станат 10% , а в Европа, включително Русия и Турция той трябва да бъде 8%. Освен това Opel и британският му еквивалент Vauxhall желаят да се наредят на 2-ро място на европейския автомобилен пазар. Успоредно с това маржът на печалбата ще нарасне до 5 %.

Коментари
comments powered by Disqus