Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Opel с най-висок пазарен дял в Европа от юни 2011

09.04.2014 11:06
Туит
Opel с най-висок пазарен дял в Европа от юни 2011

Висок брой поръчки за Mokka, ADAM и новата Insignia

Моделната офанзива на Opel е приета с огромен успех от европейските клиенти. През март 2014 г. марката постигна 6,7 % от целия пазар на автомобили в Европа, което е най-високият пазарен дял от юни 2011 година насам. Съгласно предварителните данни регистрациите на нови автомобили са нараснали със 133 700 броя или с над 9,3 % увеличение в сравнение с март миналата година. През първите три месеца на тази година регистрациите на нови автомобили Opel/Vauxhall скочиха с над 12  700 броя до около 271 000 коли.

“Много от европейските пазари най-после започнаха пак да растат. Положителен знак е, че Opel/Vauxhall печели пазарен дял в тази ситуация. Стабилността на ръста ни също така личи от настоящите поръчки: към края на март са получени около 20 000 повече поръчки в сравнение с тези от първото тримесечие на 2013 г,” заяви Петер Кристиян Кюсперт, член на борда на директорите, отговорен за продажбите. “В момента най-продаваният сред новите модели е Mokka с около 215 000 поръчки. Ние сме доволни също така от популярността, на която се радва нашия лайфстайл мини ADAM с 80 000 поръчки, а за нашия флагман - новата Insignia, сме получили вече над 85000 поръчки”, подчерта той

Този успех има голяма мултипазарна основа. През март и през цялото първо тримесечие Opel/Vauxhall повиши пазарния си дял на пазарите на десет европейски страни. Особен успех Opel отбеляза на родния си пазар в Германия. Със 7,1- процентен пазарен дял от целия автомобилен пазар през март, марката добави още 0,3- процентни точки в сравнение с март миналата година. За цялото тримесечие пазарният дял на Opel е 6,7 процента или с 0,2 -процентни точки по-висок от този за същия период на миналата година. Както Mokka, така и Meriva заеха второ място в сегментите си за първите три месеца на 2014 г.

На най-големия пазар във Великобритания посестримата марка Vauxhall увеличи продажбите си със 17 % през март, сравнено с миналата година. Insignia и Zafira заеха първите места в сегментите си, а Corsa и Mokka са на вторите позиции. Особено голям интерес към новите модели на Opel е регистриран в Полша, където регистрациите скочиха с 57% през март. Opel също затварди първото си място на пазара на леки автомобили в Унгария миналия месец, а в Холандия марката завзе първото място по продажби за първи път от март 2012 г. насам.


Коментари
comments powered by Disqus