Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Opel с възходяща тенденция на пазарите в Европа

10.07.2014 10:51
Туит
Opel с възходяща тенденция на пазарите в Европа

Нарастване на пазарния дял в 11 европейски държави, в това число и Германия

Opel продължава да бъде сред печелившите играчи на автомобилните пазари в Европа – през месец юни компанията увеличи броя на новорегистрираните автомобили от марката с 6% в сравнение със същия период на миналата година. С този ръст автомобилният производител ясно се разграничава от общите пазарни тенденции на развитие, които останаха с малко под нивото на миналогодишния месец юни. С обем от около 109 000 продадени нови автомобила, делът на компанията от общия автомобилен пазар в Европа отбеляза нарастване с 0.4 пункта, достигайки 6.4% според предварителните данни.

Компанията Opel е реализирала значително по-високи продажби и в периода на първото полугодие в сравнение с първата половина на миналата година. От януари до юни марката е увеличила своите продажби с 4% до около 564 000 автомобила, което е леко увеличение на дела от общия автомобилен пазар, достигащ до 5,9%. С това постижение ръстът на Opel бележи с един пункт по-висока стойност от общия ръст на пазара.

“Резултатите за първото полугодие ясно подчертават факта, че следваме правилния път в своето развитие. Особено впечатление правят новите ни модели, които веднага се изкачиха на върховете в ранглистите по продажби – сред тях са малкият SUV модел Mokka, който вече спечели над 245 000 клиенти. A нашата моделна офанзива продължава – новият Vivaro и новото поколение на Corsa, което ще излезе на пазара през тази година ще ни дадат още по-силен тласък напред,” споделя отговорният за продажбите член на управителния съвет на Opel Петер Кристиан Кюсперт.

През юни и през първите шест месеца от годината Opel увеличи дяловете си на седем от пазарите в Европа. Ясната възходяща тенденция бе факт и на германския пазар, където делът на марката от общите автомобилни продажби в страната през първите шест месеца нарасна с около 0,3 пункта, достигайки 7%. През месец юни, пазарният дял достигна дори 7,6%, което е увеличение в размер на  около 0,9 пункта в сравнение с миналата година и най-високият за марката от месец декември 2011 година досега. Според данните на Германската федерална служба за автомобилен транспорт KBA (Kraftfahrt-Bundesamt) само на пазара на леки автомобили през юни пазарният дял на Opel достига 8%.

Моделът Mokka е категоричен номер едно в SUV сегмента от пазара през първите шест месеца от годината в Германия. През този период продажбите на новата Insignia нараснаха с близо 50% в сравнение с предходната година. В същото време успешно представяне отбелязват и наложилите се в гамата модели на Opel като Zafira Tourer, който се нарежда на второ место по пазарни резултати в сегмента на големите ванове както през месец юни, така и през първото полугодие. 

На пазара във Великобритания през първите шест месеца от годината Vauxhall категорично заздрави своята позиция на втори по обем на продажбите автомобилен производител. През месец юни, марката отбеляза ръст на своя дял от общото число на продажбите във Великобритания с повече от половин пункт, достигайки 11,9% и нареждайки се на второто място по продажби на Острова. И в двата споменати периода, моделите Insignia и Zafira заемат водещо място в своите пазарни сегменти, а моделите Corsa и Mokka са съответно на вторите места в своите подразделения от пазара.

В Испания марката достигна пазарен дял в размер на 7.67% през първата половина от 2014 година. Tова постижение бележи най-добрия резултат от 2006 година досега и поставя Opel на второ място по обем на продажбите на този пазар. През месец юни пазарният дял на марката достигна цели 8%. На пазара в Унгария марката Opel е лидер в статистиката за общ обем на продажбите както през юни, така и през първите шест месеца на годината.

Коментари
comments powered by Disqus