Класическият Opel GT в различни версии е произвеждан в периода 1968-1973 г.
Шефът на Opel Карл Томас Нойман каза, че през пролетта по време на автомобилното изложение Женева ще представи демонстрационен автомобил, от „който едва ли сме очаквали”. Добре запознати твърдят, че това ще наследник на GT. При това в идеологически план той няма да е потомък на роудстъра GT от 2006, а като продължител на легендарния GT от 1968. Косвено за това говори и фактът, че наскоро Нойман купи рядко срещан модел, който дори е участвал в класическото рали Хамбург - Берлин.
Класическият Opel GT в различни версии е произвеждан в периода 1968-1973 г. Двигателите са 1,1 (67 к.с.) и 1,9 (102 к.с.), което никак не зле в сравнение с със сегашните времена, като се има предвид теглото на празния автомобил от само 845 кг.
Серийното производство на роудстъра Opel GT (2007-2009) бе лансирано в САЩ като модел върху платформата GM Kappa и по същество е близнак на Pontiac Solstice и Saturn Sky. Триото слизаше от конвейера в завода в Уилмингтън. Opel бе оборудван с двулитров турбо двигател с мощност 264 конски сили. За това време са произведени 7519 копия на GT.
"Наистина съм любопитен дали ще ви харесва, каза Нойман. Надявам се, че ще бъдете развълнувани, както и аз самият". Според неофициални данни в основата на концепцията за конфигуриране на седящите места е 2 + 2, като при хечбека Astra, но очевидно тя ще бъде много по-интересна (някои от чертите ще бъдат заети от концептуалния модел Monza). Запознати твърдят, че няма да има никакво външно сходство с Astra. Серийният вариант на спортния автомобил трябва да бъде готов до 2018 г. Той ще получи турбо двигател с мощност до 300 к.с., докато цената на базовата версия ще бъде около 25 000 евро.