Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Opel Zafira Tourer: На трето четене

18.05.2011 10:06 2
2
2571888711
Туит

Opel публикува първите фотографии и технически характеристики на серийния Zafira Tourer. Миниванът ще дебютира официално на автомобилния салон във Франкфурт тази есен.

Първата генерация на Zafira се появи на бял свят през далечната 1999 г. и постави началото на все по-активно развиващият се напоследък сегмент на миниваните. През 2005 г. дебютира нейният наследник, а шест години по-късно е ред и на третата версия – Zafira Tourer. Нейната цел е да запази всички ключови характеристики, които направиха модела толкова успешен, и да добави към тях по-агресивния дизайн и висококачествените материали, типични за представителите на Opel от последната генерация.

„Zafira е иконата на Opel по отношение на гъвкавостта, но ние искахме да добавим към това повече емоция и премиум качество с третата генерация“, коментира Марк Адамс, вицепрезидент на Opel/Vauxhall Design. „Opel Zafira Tourer прави сериозна заявка със своите плавни форми, спортна визия и премиум усещане.“

Третата генерация на Zafira остава вярна на представената в Женева прототипна версия по отношение на дизайна, но се е сдобила с някои типични напоследък за Opel белези като челните светли, които заедно с халогените и въздуховодите на бронята са решени под формата на бумеранг, и характерната странична линия. Влиянието на Astra се забелязва отчетливо и в салона, който се е сдобил с панорамен покрив.

Оптимизирана е и патентованата Flex7 система, която вече разполага с три напълно независими седалки на втория ред. Zafira Tourer ще се сдобие и с т.нар. Lounge Seating опция, при която облегалката на втората седалка да се завърта и сгъва, за да могат пътниците на съседните две да разполагат с комфортни подлакътници. При петместната конфигурация обемът на багажното отделение достига 710 литра, което е с 65 повече спрямо настоящия модел, а когато и вторият ред е прибран, водачът и неговият спътник имат на разположение 1860 литра, което е с 40 повече. Това е възможно благодарение на новата платформа, която Zafira Tourer използва. При нея междуосното разстояние е увеличено с 75 мм (2760 мм), а предната и задната следа – съответно с 96 мм (1584 мм) и 78 мм (1588 мм).

Двулитровият CDTI дизел на Opel ще се предлага в три версии за Zafira Tourer със 110, 130 и 165 к.с. Конкуренция ще му прави 1,4-литровият бензинов ECOTEC с принудително пълнене, който ще разполага със 120 или 140 к.с. Старт/стоп системата е задължителна независимо от двигателя. По-късно ще се появи и ecoFLEX версия, както и фабрично подготвени за работа на метан и пропан-бутан модели. Очаква се също изцяло нов бензинов двигател, по който Opel работи в момента.

Продажбите на Zafira Tourer ще стартират в края на тази година. Това обаче съвсем не означава, че тези на втората генерация ще бъдат прекратени. Напротив, тя остава в портфолиото на германците и ще продължи да се произвежда като нейната цел е да бъде бюджетно решение в по-ниския ценови сегмент.

Коментари

Swon
Като дизайн става.... , но с тези триъгълни прозорчета в зрителното поле на водача.....отврат!

pavlin
Много добре!

comments powered by Disqus