Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Оперативната печалба на Mazda бележи спад с 5,8% за последното тримесечие

06.02.2008 17:02
Туит
Оперативната печалба на Mazda бележи спад с 5,8% за последното тримесечие

Оповестените данни определено контрастират с представянето на по-голяма част от останалите японски автомобилни производители. Въпреки че някои от тях отчитат загуби, дължащи се на по-слабия долар, те успяват да ги компенсират с по-големи продажби и съкращаване на производствените разходи.

По отношение продажбите на Стария континент Mazda e облагодетелствана от силното евро. В допълнение европейските потребители буквално „грабят” новия субкомпакт Mazda 2 и кросоувърите – СХ 7 и СХ 9. Продажбите в САЩ също нарастват, въпреки че жестоката конкуренция принуждава японския производител да увеличава разходите си заради различни намаления и други инициативи, които прилага с цел привличането на американските клиенти.

Въпреки високия процент на продажбите обаче оперативната печалба за периода октомври – декември е 35.3 милиарда японски йени (331 милиона долара), което е по-малко от предвижданите от брокерите 38.6 милиарда японски йени.

Продажбите на дребно в световен мащаб през същия период нарастват с 9,7% до 316 000 – с увеличение на всички основни пазари – Япония, Северна Америка и Европа. Ситуацията е различна само на китайския пазар, където има спад със 17%.

Прогнозите за фискалната година, която приключва на 31 март, остават непроменени и предвиждат 167.7 милиарда йени (1,57  милиарда долара) оперативна печалба и чиста печалба от 86,7 милиарда йени (811,685 милиона долара).

Коментари
comments powered by Disqus