Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Оптимистични резултати за Audi през изминалата година

13.01.2010 09:04 16
16
2571866931
Туит

Audi надхвърли очакванията за обем на продажби в световен мащаб. Марката е № 1 по продажби в премиум сегмента и в България.

През 2009 Audi изпълни своята амбициозна прогноза и достигна 949 700 доставки в целия свят. С това марката отбеляза само 5.4% спад в продажбите спрямо рекордната 2008 година (1 003 469 доставки). "Започваме 2010 с добър старт и искаме отново да преминем границата от 1 000 000 доставки на автомобили", коментира председателят на управителния съвет на компанията Руперт Щадлер През декември продажбите на Audi възлизат на 79 300 автомобила - 4.2% по - малко от същия месец на миналата година.

През ноември 2009 Audi увеличи прогнозата си за годината от 900 000 на 925 000 доставени автомобила. Допълнителният успех на марката се дължи предимно на доброто представяне на Китай. През 2009 продажбите в Китай (включително Хонк Конг) възлизат на 158 941 автомобила от премиум сегмента (119 598 за 2008 г.), което е с 32.9% повече от предходната година. През декември Audi отбеляза ръст на продажбите от 75,6% или 19 069 автомобила (10 861 автомобила за 2008г.)

В САЩ Audi бележи спад на продажбите от 5,7% с 82 716 продадени автомобила, което подобрява пазарния дял на марката (87 760 през 2008 г.) поради по-високия спад в общите продажби в страната. Доставките на Audi в САЩ през декември възлизат на 9 030 автомобила, което е увеличение от 17,1% в сравнение с декември 2008г. (7 712).

В Европа продажбите на марката отбелязват спад от 12,8%. Според ръководителя на отдел продажби за Европа Петер Шварценбауер „това е много добър резултат в сравнение с конкуренцията. С 618 850 доставени автомобила Audi е на върха по доставки в премиум сегмента в Европа."

През декември доставките в региона са спаднали спрямо декември 2008 с 22,8% (44 100 автомобила срещу 57 156 автомобила през декември 2008). На немския пазар продажбите на Audi възлизат на 228 844 автомобила (-11,3% срещу 258 111 автомобила през 2008 г.). Резултатите за декември са 17 565 автомобила, което е спад от 31,6% спрямо 25 667 автомобила през декември 2008.

С резултатите от 2009 година,Audi за първи път е №1 по продажби в премиум сегмента в България с доставката на 577 автомобила. Това означава, че марката бележи спад от 34,3% спрямо 878 доставки през 2008 г., което е добър резултат на фона на общия спад на пазара и в частност премиум сегмента.

Коментари

До Коко
Сори батка, губиш.

Коко
братлета, не четете внимателно, струва ми се. Данните, които съм дал аз, са за брой на произведените в КИТАЙ автомобили, не за брой на продажбите там. Не е едно и също, нали?

vitara
koko iz4ezna??? Tezata izdi6a i edno izvinete ne napisa.

Селска чест
Без да се задълбочавам от 1,5 милиарда души, каква е средната класа? А и има разлика м/у средна класа в Европа и тази в Китай? Според Комузъма средната класа са работниците, строители на развития социализъм.

без лоши чуства
1,4 милиона са само фолцваген без ауди и другите марки притежание на концерна. 1,65 - 1,8 милиона са реалните автомобили които са продадени. Това което на мен ми става ясно, че трябва радикално нова маркетингова концепция на японските производители. Необходимо им е стратегия за подобрението на мнението на китайците относно японските автомобили.

vitara
Koko po4ti pozna. kakvo spored nego sa 400 000 avtomobila, a te sa 1, 400 000 za edna edini4ka makar i otpred. i 400 hilqdi avtomobila v polza na WV v svetoven mastab.

до коко
http://www.ibtimes.com/contents/20100106/toyotas-china-car-sales-21-pct.htm ето ги данните за продажба на автомобили в Китай за 2009 според тойота. Ето ви и една статия от този сайт, но тя е от началото на годината. http://www.ams.bg/content/vw-izprevari-toyota-kato-nomer-1-v-sveta-006871

vitarata
Suzuki se pravi v india za kitai nesnam. Ako napisanoto po gore e vqrno sicko e qsno. japan cars are evil :)))) hahaha. Chuval sum che rabotnicite v avtozavodite sput v palatki do potochnata linia i ako zakusneqt ili oburkat neshto vednaga gi smenqt s novi bez da se razplatqt. ako postradash nesto poluchavash mizerna pensia i te prastat v odalechen rajon da umirash.

Кирил
http://209.85.135.132/search?q=cache:cN6EU2QdNvAJ:seekingalpha.com/article/29954-investing-in-china-s-booming-automobile-sector-japanese-cars-a-no-go+how+many+japan+cars+are+sold+in+china&cd=1&hl=bg&ct=clnk&gl=bg. Това е първата информация, която излиза от гугъла като напишеш колко японски коли се продават в Китай. По същият начин проверявате средният китаец колко юана печели, и колкоюана са 1 долар? Не сте математик, не сте и даскал по български. Не се познаваме, за да ми пишете на ти. Съветът ми към вас е, щом разполагате достатъчно знания използвайте ги. Приятна вечер

Mustaine
Туше за Коко! Направо го разби, бате:)))

Коко
Ако обичаш само да ми посочиш някоя грешна употреба на пълен член - в моя текст имам предвид, защото в твоя няма нито една правилна. Аз съм даскал, колкото ти си интелектуалец. Обикновеният работник и средната класа са съвършено различни неща, както щеше да знаеш, ако не презираше даскалите :) а забележката ми беше основателна, защото няма логика човек с оскъдни знания и ограничен изказ въпреки това да се мъчи да ограмотява другите, както се беше опитал да направиш. Успех

Кирил
Когато посочиш някого с пръст не забравяй, чче другите пръсти сочат към теб. Когато говориш за грамотност пълният член има ли значение? Ако има, трябва да намериш друга форма да изкажеш мнението. Или вие можете да правите грешки другите не? Незнам в каква сфера си изкарвате хляба,( предполагам сте учител по български) но изглежда, че разбирате повече от мен. Доходите на един обикновен китайски работник са далеч от средната класа в еврпопа дори и България, но няма да обеснявам на някакъв даскал неща, неща от който разбира. Щом имаш толкова голямо самочуствие, че притежаваш колосални знания, няма смисъл да си пропиляваш скъпоценните мисли с мен. Вместо това измисли начин да печелиш от знанията си. И аз не искам да се заяждам, приятен ден!

koko
Производството на японски автомобили в Китай (не продажби): Toyota 190 078, Nissan 176 311, Honda 265 120, Suzuki 141 605, Mazda 101 133, Daihatsu 978, Mitsubishi 21 311. Данните са поостарели, от 2007, за миналата година знам, че китайските предприятия на Тойота и Хонда имат значителен ръст, за останалите марки – не мога да кажа. За същата 2007 VW-Audi има 448 000 произведени автомобила в Китай – в собствените си заводи и в джойнт-венчъра с местната FAW. Колкото до средната класа в Китай, самите продажби на VW доказват достатъчно, защото макар моделите да са специфични за китайския пазар, те пак си остават в средния ценови сегмент. Впрочем данни за нарастващото благосъстояние на китайците и за прословутата средна класа има във всеки икономически анализ, лесно достъпен в интернет. Колкото до правописа, той е нещо, което не зависи от бързината на писане, струва ми се, а от общата степен на грамотност. Човек, който се затруднява да пише, би трябвало да потърси друга форма да изкаже мнението си. В никакъв случай не съм искал да се заяждам, и най-добрите прожелания отдолу са съвсем искрени :)

Кирил
Коко аз също няма да коментирам правописа ви, но няма да издребнявам да ви ги посочвам. Радвам се, че мойте ги виждате, нямам претенции да владея правописа при бързо писане. Като начало ще кажа, че е логично пазарът в Сащ да се възстанови след кризата. Къде съм писал, че Китай е най-големият пазар? В близко бъдеще трябва да сте сляп за да не разберете, че в Китай освен, че ще се произвеждат най-много автомобили ще бъде и най-големият пазар. Не съм чул къде в Китай се произвеждат японски автомобили и ако произвежда за кой пазар ги прави. Не говоря само за автомобили като казвам, че китайците бойкотират японски продукти. Работници бойкотират строежи на японски сгради, други отказват да ползват японски унструменти. Най големият производител в Китай е именно wv и произвежда не само автомобили за европейския пазар, но и коли за обикновеният работник. Тези автомобили не се внасят в Европа защото няма да минат тестовете за качество и няма да се харесат на европееца. Много интересно споменаваш, че има средна класа в Китай, която се разраствала. В Китай има богати и много бедни за голям процент средна класа, не съм чул. Богатите китайци си купуват предимно немски лимузини, но за обикновеният китаец купува \"бракма\". Коя е японската марка продала 1,1 милиона автомобила там?

Koko
Драги Кириле, Няма да коментирам правописа ти, но искам да те коригирам леко за няколко дреболии: - Китай вече е най-големият световен пазар, изпревари щатския още през октомври-ноември, за което впрочем сайтът на AMS писа. - Пазар и производител са съвсем различни неща, в момента Китай е вторият най-голям производител на автомобили, но не след САЩ, а след Япония - японските компании не само притежават заводи в Китай (чрез контролирани от тях джойнт-венчъри) и произвеждат 1.1 милиона автомобила там срещу около 500 000 за VW и Audi, но и са най-големият вносител, така че, както виждаш, не са точно “недолюбвани” от китайците. - Китай е най-перспективният пазар за луксозни автомобили в света заради стремително разрастващата се средна класа. Най-добри пожелания.

Кирил
Пазарът в Китай не след дълго ще превърне wv в най-големият автомобилен производител. Японските марки освен, че не притежават автомобилни заводи в най населената страна, са и недолюбвани от повечето китайци, главно заради войната водена м/у двете страни. Докато немците се по интензивно се опитват да отхапят по голям дял продадени автомобили в най големият пазар засега американският. Други производители правещи автомобили в Китай се ограничават в производството на по луксозни автомобили, които повечето китайци не могат да си позволят. В луксозният клас се конкурират отново ауди, мерцедес и бмв, но големият пазар е в ниско бюджетните автомобили за обикновенният китаец.

comments powered by Disqus