Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Оптимизъм в екипа на McLaren преди старта в Япония

03.10.2008 16:40
Туит

В екипа на McLaren са оптимисти за предстоящия старт в Япония, където Люис Хамилтън може да направи поредната решителна крачка към световната титла, а Сребърните стрели – да увеличат аванса си спрямо Скудерията в шампионата на конструкторите.

Люис Хамилтън завърши на трета позиция старта за Голяма награда на Сингапур и увеличи на седем точки аванса си в шампионата на пилотите спрямо втория Фелипе Маса. Постоянството е ключовият фактор за успеха, признава британецът, който е само на три старта от титлата във Формула 1.

Люис, затруднения ли имаше в Сингапур или започна да караш с мисъл за шампионската титла?

В действителност научих нещо много важно, движейки се зад Дейвид Култард. Винаги съм си казвал: „Бъди последователен в изявите си, не прави грешки!”, но едно е да го кажеш, друго е да го направиш. Щом си се озовал в автомобила, е много трудно да се противопоставиш на инстинктите, които си развивал от осемгодишен. Мисля, че в това отношение Гран при на Сингапур бе голям тренинг. Нямаше натиск върху мен за победата поради така стеклите се обстоятелства, което означаваше, че мога да се съсредоточа изцяло върху битката за шампионската титла. Мразя да карам за точки, но всички виждате какъв ефект има този подход.

На „Фуджи” постигна една от най-впечатляващите си победи през 2007 година. С какви чувства поемаш отново към Япония.

ЛХ: Обичам Япония. Миналата година състезанието беше много трудно заради лошите атмосферни условия и видимост, но като цяло се наслаждавах на целия уикенд. Японските фенове са най-ентусиазираните в цял свят – много запалени, но същевременно учтиви, чаровни и почтителни. А за самото състезание? Един от въпросите, които редовно получавам напоследък, е дали предпочитам да карам на дъжд. Отговорът ми всеки път е един и същ. За мен няма значение дали е сухо или мокро, но принципно винаги е по-лесно, когато пистата е суха. За предстоящия старт ще се моля за хубаво време, но не поради тази причина. Просто искам феновете да разполагат с възможно най-добрите условия и да се насладят на невероятната атмосфера в една от най-добрите Гран при през сезона.

Вторият пилот на отбора Хейки Ковалайнен не можа да се възползва от колата за сигурност в Сингапур и завърши надпреварата на десета позиция. Въпреки неуспеха финландецът е оптимист за предстоящия старт, тъй като именно на „Фуджи” миналата година направи едно от най-силните си състезания.

Миналата година в Япония се представи по повече от блестящ начин, радваш ли се, че отново ще караш на това трасе?

Абсолютно! Миналата година на „Фуджи” всичко беше в моя полза, това беше едно от състезанията, на което пилотът може да се представи по-силно от това, което му позволява автомобилът. На квалификациите не се представих добре, но не се предадох, карах разумно, не правих никакви грешки и се преборих с Кими за второто място – първият ми подиум във Формула 1. Естествено, че обичам Япония. Нямам търпение отново да посетя Токио и да се върна на пистата, където имам само хубави спомени.

Какво е нужно на „Фуджи” за една бърза обиколка?

Няма някой специален участък, който да е определящ. Завоите се учат сравнително лесно, липсват изненади. Ето защо нямаме право на никакви грешки, трябва да сме изключително прецизни и да извлечем максимума от автомобила, за да сме на ниво. А това не е лесно, точните настройки са задължително условие, а намирането на идеалния компромис не е лесна задача.

по материали на McLaren Mercedes

Коментари
comments powered by Disqus