Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Орязаха кредитния рейтинг на Toyota

01.07.2009 15:36
Туит
Орязаха кредитния рейтинг на Toyota

Японците прогнозират 5.7 млрд. долара загуба за финансовата година.

Кредитният рейтинг на Toyota Motor, най-големия световен автомобилен производител, бе понижен с цели две степени от агенция Fitch заради рязко намалялото търсене на автомобили в световен мащаб. Реномираната рейтингова агенция понижи статуса на компанията от АА (петата най-висока степен в скалата й) до А+.

Toyota очаква загуба от около 550 млрд. йени (5.7 млрд. щ. долара) за финансовата година, приключваща през март. Това ще е втора поредна губеща година за гиганта. Собствените прогнози на японците сочат спад в продажбите им за 2009 г. от порядъка на 14 на сто - до около 6.5 милиона автомобила в глобален мащаб. Най-тежък е сривът в Северна Америка, която е най-доходният пазар за компанията.

"Ще са нужни поне няколко години, преди Toyota да се върне към предишните си нива на доходност", коментира Чун Мин Пак, директор във Fitch Ratings. "Вземането на решения и приспособяването към новите пазарни условия видимо става по-бързо при нейните конкуренти".

Пониженият кредитен рейтинг вероятно ще влоши допълнително финансовото състояние на концерна, тъй като ще повиши цената на кредитите за Toyota.

Засега няма индикации дали и другите международно признати агенции - Moody’s и Standard & Poor’s - ще коригират рейтинга на компанията.

Коментари
comments powered by Disqus