Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Осемстепенен автоматик със старт-стоп за новата пета серия

23.03.2010 12:13
Туит

Петата серия на BMW вероятно ще бъде първият модел на концерна, оборудван с новата осемстепенна автоматична трансмисия, комбинирана със старт-стоп система.

Новата скоростна кутия ще се появи в портфолиото на петата серия в средата на следващата година. Според първоначалната информация тази технология ще намали разхода с приблизително пет процента.

Новата пета серия на BMW разчита на един осемцилиндров и три шестцилиндрови бензинови двигателя, както и на два шестцилиндрови дизелови агрегата. Топмоделът е BMW 550i, който се задвижва от V8 с BMW TwinPower Turbo и High Precision Injection (300 кВт/407 к.с.). Бизнес лимузината ще предлага и с първия в света редови шестцилиндров двигател с TwinPower Turbo, High Precision Injection и VALVETRONIC (225 кВт/306 к.с.) при BMW 535i.

Два редови шестцилиндрови агрегата с High Precision Injection, работещи с бедни горивни смеси, при BMW 528i (190 кВт/258 к. с.) и при BMW 523i (150 кВт/204 к. с.) допълват бензиновата гама. Редовите шестцилиндрови дизели са с мощност 180 кВт/245 к. с. при BMW 530d и 150 кВт/204 к. с. при BMW 525d.

Предстои палитрата от модели да бъде допълнена и от BMW 520d, чийто модернизиран четирицилиндров дизелов двигател развива мощност 135 кВт/184 к. с. BMW 520d серийно ще получи старт-стоп системата. Със средния си разход на гориво от 5.0 литра за 100 км пробег при тестовия цикъл по нормите на EU и емисии на CO2 от 132 г/км той може да служи за пример в своя сегмент.

Четири различни двигателя ще са налични за версията комби, която бе представена миналата седмица. Дизеловите са 520d Touring и 530d Touring, съответно с мощност 184 и 245 к.с. Надлъжноразположените шестцилиндрови бензинови двигатели са два - 523i Touring с 204 к.с. (150 кВт) и 535i Touring с 306 к.с. (180 кВт).

Коментари
comments powered by Disqus