Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Още кандидати за Формула 1

15.05.2009 09:52
Туит
Още кандидати за Формула 1

Отборът от британската Формула 3 Litespeed обяви официално, че ще подаде заявка за участие във Формула 1 догодина.

Litespeed ще обедини усилия с MGI Ltd, чийто управителен директор е бившият технически ръководител на Jordan, Benetton, Renault, Toyota и Force India Майк Гаскойн. Отборът ще разчита на въведеното наскоро правило за лимитирания бюджет във Формула 1, въпреки че и тим-шефът Нино Джъдж не е убеден, че то ще влезе в сила догодина.

„В крайна сметка не знаем дали горната граница на бюджетите ще остане, не знаем също така дали нашата заявка ще бъде приета“, обяснява Джъдж. „Ограниченият бюджет може да отпадне. Въпросът е, че срокът за подготовка е твърде кратък, ето защо поемаме този риск с идеята да спечелим малко време. Едва ли скоро ще има по-добър момент за влизане във Формула 1. На този етап ФИА категорично смята да въведе лимитирания бюджет, а и разполага с ясна концепция относно бъдещето на спорта.“

„Има свободни места и нужда от независими отбори. Техническата свобода, която тимовете с ограничен бюджет ще получат, ще им позволи да бъдат конкурентни в рамките на зададените финансови параметри.“

Заявките за сезон 2009 ще бъдат приемани до 29 май, а ФИА ще обяви списъка с тринайсетте отбора на 12 юни. По същото време ще бъде готов и проектът на Litespeed за новия автомобил.

„Надяваме се, че в ситуацията на криза смелите ще бъдат възнаградени“, обяснява Джъдж. „Въпреки бунта, който вече стана реалност, ФИА продължава да натиска за въвеждането на радикални нови мерки във Формула 1. Убедени сме, че ФИА и Асоциацията на отборите ще намерят удачен компромис, който е добър за Формула 1 и който ще помогне на новите тимове като нашия да се включат в шампионата. Ние сме иновативна, ефективна по отношение на разходите и технологична организация и инициативата за лимитиран бюджет съвпада напълно с духа на Litespeed GP. Ето защо вярваме, че това е най-удачният момент да направим официално изявление.“

Litespeed се присъедини към британската Формула 3 в средата на 2008 г., когато купи правата за SLC шасито, използвано в Евросериите през 2005 г. Отборът работи активно по развитието на този автомобил в националния клас на Ф3, но наскоро обяви, че ще използва Mygale на Jay Bridger за по-високия шампионски клас през 2009 година.

Междувременно британският конструктор Lola обяви официално, че ще подаде заявка за участие във Формула 1 за сезон 2010, въпреки че ФИА увеличи тавана на бюджетите от предварителните 30 на 40 милиона паунда.

Коментари
comments powered by Disqus