Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Още подробности за новата Mazda 2 преди 2015 г.

04.11.2014 17:11
Туит

Суперминито получава технологиите SKYACTIV на марката, както и стил, вдъхновен от концепта Hazumi

Mazda пусна нова информация за предстоящата си „двойка” в навечерието на планирания европейския старт на колата в началото на следващата година.

Конкурентът на Ford Fiesta е четвъртият модел на Mazda, след CX-5, „шестицата” и „тройката”, който получава добре приетата технология SKYACTIV и дизайнерския език Kodo. Първо японците ще получат новия модел през есента, като производството трябва да започне в най-скоро време  в завода на фирмата в Хофу, близо до Хирошима.

Сегментът на суперминитата е все още най-големият в Европа. Запознати по-рано заявиха, че новият модел ще бъде по-лек, по-пъргав и по-пестелив от сегашния.
Японският автомобил ще получи 1,5-литров бензинов мотор с три нива на мощността и отговарящ на екологичния стандарт  Евро 6, както и дизелов агрегат също с работен обем 1,5.

Новата Mazda 2 използва ново шаси и лека, здрава каросерия, построена на принципите на фирмената технология SKYACTIV. Базовият модел тежи 1045 кг, а най-тежкият – дизеловият, на кантара показва 1115 кг.

Дизайнът на новата „двойка” очевидно е повлиян от добре приетия концепт  Hazumi, който направи своя дебют по време на автомобилното изложение в Женева през март. Външното оформление на автомобила е резултат от съвместните усилия на специалистите в Япония , Германия и Калифорния.

Новият автомобил е дълъг 4060 мм и широк 1695 мм, докато височината му е равнана  1495 мм. Със своите размери той е много близък до концепта Hazumi, който е дълъг 4070 мм, широчина - 1730 мм и височина -  1450 мм. Фирмата твърди, че интериорът на „двойката” е забележително просторен.

Ценова информация обаче все още няма.

Коментари
comments powered by Disqus