Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Още подробности за новия мотор V6 TDI на Audi

13.05.2014 10:11
Туит
Още подробности за новия мотор V6 TDI на Audi

Двигателят се афишира като "чист дизел" и отговаря на Евро 6

На Виенския автомобилен симпозиум Audi представи новия си двигател V6 TDI. Дизеловият агрегат ще се предлага с две нива на мощност.

Новият V6 TDI се афишира като "чист дизел" и нивата на емисиите му съответстват на стандарта Евро 6. Предвиденият работен обем на V6 двигателя е 2967 куб.см, а ъгълът между двата реда цилиндри е 90 градуса. Блокът и новопроектираните глави на цилиндрите имат отделни охлаждащи водни контури. Различни са турбокомпресорът и маслената помпа, работеща с променливо налягане. Грижа за крайната обработка на  газовете в изпускателната система има съчетание от катализатор,  филтър за твърди частици и система за селективна каталитична редукция.

Разработена е нова трансмисия с два съединителя

Новите дизелови двигатели са изпълнени в две нива на мощност, съответно с 218 и 272 к.с., а максималният въртящ момент е 600 Нм. В сравнение с предшественика разходът на гориво е намален с до 13%.

Нова е също така и седемстепенната трансмисия с два съединителя за модели с надлъжно разположен двигател и предно предаване, които бяха представени по време на автомобилния симпозиум.

Коментари
comments powered by Disqus