Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Оспорват легалността на MP4-25

04.03.2010 13:45
Туит

Тим-шефът на Red Bull Кристиан Хорнър разкри, че неговият тим, както и този на Ferrari, са поискали от ФИА да изясни спорна зона от задната част на MP4-25 на McLaren.

Според Хорнър задното крило на MP4-25 е така оформено, че позволява при висока скорост въздушният поток да се къса (т. нар. срив), което от своя страна намалява драстично аеродинамичното прилепяне и увеличава скоростта на правите и в бързите завои. Капакът на двигателя и еърбоксът на новия болид също имат роля в цялата концепция.

„Има някои полемики около задното крило на McLaren”, коментира Хорнър пред британските медии. „На него има процеп, който им позволява да са много бързи на правите. Мисля, че ще изясним ситуацията преди началото на сезона. Помолихме ФИА за разяснение, но смятам, че Ferrari са по-активни от нас в тази посока.”

Хорнър допълва, че въвеждането на сепаратори между отделните елементи на крилото преди време е целяло именно да се спрат опитите на инженерите да постигнат това откъсване на въздушния поток.

„На теория, ако въздушният поток се къса, челното съпротивление пада драстично и скоростта на правите нараства. Това е правено преди, но с въвеждането на сепараторите отпадна. В случая ние ще попитаме дали това (концепцията на McLaren) е умно решение или нарушаване на правилника. Трябва да са достатъчно уверени (McLaren), че е легално. Мисля, че по всяка вероятност ФИА ще се изкаже в тяхна полза.”

От McLaren обявиха по-късно, че са напълно сигурни в легалността на дизайна. „Уверени сме, че нашият автомобил следва напълно правилата и не се притесняваме от евентуални протести. В действителност говорихме с Ferrari тази сутрин и те не са подавали каквато и да е констатация”, коментират от Уокинг.

Коментари
comments powered by Disqus