Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

От McLaren са категорични във вината на Renault

23.11.2007 12:11
Туит

Ръководството на McLaren вярва, че в Renault са имали „категорична полза и придобито по нечестен път предимство“ благодарение на интелектуалната собственост на базирания в Уокинг тим.

Писменият доклад, който McLaren предостави на ФИА преди изслушването на Renault и заседанието на Световния съвет, предвидено за 6 декември, недвусмислено сочи, че тимът на Рон Денис се отнася напълно сериозно към случая. Според адвокатите на английския отбор информацията, която бившият инженер на Сребърните стрели Фил Макарет е взел със себе си в екипа на Renault, е използвана с цел извличане на дивиденти. „Ясно е, че конфиденциалната техническа информация, собственост на McLaren, е съзнателно, обмислено и нашироко обсъждана в дизайнерския и инженерен екип на Renault F1. По този начин те са получили категорична полза и придобито по нечестен път предимство“, се казва в изявлението на Сребърните стрели.

Адвокатите на McLaren са изразили и неприятното впечатление, което е оставил екипът на Renault с действията си по случая. „Високомерното поведение“ на ръководния персонал във френския тим са поставени на първо място, като към тях са прибавени и някои „неточни“ и „лъжливи“ документации. Свидетелските показания на част от служителите според базирания в Уокинг тим също са си противоречали.

Renault ще се изправи пред ФИА на 6 септември, за да отговори на обвиненията за неправомерно притежание на секретна информация, собственост на McLaren. Става въпрос за 33 файла, копирани върху 11 дискети. В тези файлове са се съдържали близо 780 схематични рисунки, които представят проектите на McLaren за болидите, използвани през 2006 и 2007 година. Странно, но цифрата 780 съвпада с броя страници в досието на Ferrari, което Степни е предоставил на Кулан през пролетта на тази година по първия шпионски скандал.

Според юристите на McLaren секретните данни са обсъждани от 18 специалисти в екипа на Renault, като поне седем от тях са на ръководни позиции, включително Тим Деншам (главен дизайнер), Джеймс Алисън (заместник технически директор) и Робин Тюлюи (ръководител в отдела за развойни дейности).

Коментари
comments powered by Disqus