Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

От Pirelli очакват оспорвана битка в Барселона

08.05.2012 14:33
Туит

От Pirelli се надяват, че решението в Гран при на Испания да се използват гуми, в чиято твърдост има разлика от една стъпка, ще доведе до множество различни стратегии и постоянна интрига в битката за първото място.

За първи път през тази година Pirelli няма да предостави на отборите гуми, които са съседни по твърдост, а ще заложи на „софт” и „хард” вариантите (помежду им е „медиум”). По този начин италианската компания ще се опита да разнообрази в максимална степен стратегиите и да осигури едно интересно състезание, каквото рядко се получава на „Каталуня”.

„Избрахме меките и твърдите гуми, за да подчертаем разликите в представянето им и да предоставим различно предизвикателство на отборите, които ще трябва да балансират между скоростта и издръжливостта на нашите продукти”, коментира спортният директор на Pirelli Пол Хембри.

„За първи път през тази година между двата типа гуми има една стъпка разлика, което би трябвало да позволи на отборите да използват най-разнообразни стратегии и същевременно да доведе до големи вариации в крайните резултати.”

„Голяма част от отборите натрупаха още повече информация за гумите ни и тестваха новите смеси на „Муджело”, така че очакваме оспорвана битка за Гран при на Испания. А защо не е и пети различен победител в петия старт през тази година?”

Заради огромното значение, което гумите имат във Формула 1 през този сезон, новините за Pirelli винаги заемат централно място във всички медии. Това е добре от маркетингова гледна точка за компанията, но не е от полза за спорта, смята седемкратният световен шампион Михаел Шумахер.

„Мисля, че те играят прекалено голяма роля, защото са толкова крайни, толкова специални, че не изискват нито от нас, нито от автомобилите ни да бъдем на ръба на възможностите”, коментира Шумахер пред CNN. „Сякаш караме върху сурови яйца и трябва да внимаваме за най-малкото движение. В противен случай много лесно стигаш до крайности и си аут.”

Коментари
comments powered by Disqus