Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

От Pirelli отричат за дефект с гумата на Фетел

16.11.2011 19:28
Туит

Pirelli отрече предположенията, че причината за спуканата гума на Фетел в Абу Даби е структурна повреда.

Фетел, който на „Яс Марина“ спечели 14-ия си полпозишън за сезона, потегли отлично при загасването на червените светлини и поведе колоната, но още на втори завой излетя от трасето. Причината за това бе спуканата задна дясна гума, която не само го прати в дъното на колоната, но и разби окачването на неговия автомобил. Това доведе до отпадането на двукратния световен шампион, което бе и първото му за сезона.

Фетел завъртя почти една цяла обиколка със спуканата гума, което от Pirelli признаха, че ще затрудни точното установяване на причината за спукването. Анализът на инцидента, направен от тяхна страна, обаче категорично сочи, че не става въпрос за структурна повреда в гумата или вентила.

„Можем да потвърдим, че причината за спуканата гума на Себастиан Фетел в Абу Даби не е структурна повреда“, коментира спортният директор на Pirelli Пол Хембри. „Стигнахме да това заключение задно с Red Bull Racing след детайлно проучване и анализ на останалите парчета от гумата. Не е изключено някакво парче (останало от автомобилите, участвали в поддържащите серии) на пистата да е повредило гумата и да е довело до спукването, но записите не дават пряко доказателство за това.“

След Гран при на Абу Даби се появиха и спекулации, че агресивното обдухване на дифузора е довело до прегряването на гумата и последвалото спукване или отлепяне от джантата. От Red Bull Racing все още не дават официално становище по въпроса.

Коментари
comments powered by Disqus