Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

От Pirreli не се наемат с прогнози за старта в Канада

01.06.2011 15:38 1
1
2571888933
Туит

Спортният директор на Pirelli Пол Хембри признава, че неговият екип не може да прави никакви прогнози за предстоящата Гран при на Канада, където за втори пореден кръг ще се използват меките и супермеките гуми.

Пистата в Монреал използва част от уличната мрежа в града, което прави много трудни прогнозите относно поведението на гумите. Особено с оглед на факта, че екипът на Pirelli не е тествал в Канада.

„Гумите са странно нещо“, коментира Хембри за Autosport. „Ако са прекалено твърди, не осигуряват никакво сцепление и се износват много по-бързо от нормалното. Причината, да използваме отново меките и супермеките, е, че ни е нужно добро сцепление. Ако са твърди за тази настилка, колелата ще превъртат често, ще се появи грейнинг и ще свършат много бързо. Знам, че това звучи като сложна гатанка, както и че голяма част от хората смятат пистата в Монреал за много агресивна (към гумите), но може би няма да е така.“

„Никога не сме тествали тук. Имам достатъчно добра идея какво ни очаква, бил съм в Монреал, виждал съм пистата, разхождал съм се по нея, но няма да правя никакви прогнози. Нека да видим какво ще се случи в първата тренировка и едва тогава ще коментираме.“

Хембри допълва, че екипът на Pirelli е получил много положителни отзиви след дебюта на суперсофт гумите в Монако миналата седмица.

„За нас беше много интересно да седим и да наблюдаваме. Това беше може би най-интригуващото състезание от началото на сезона. Едва ли толкова вълнуващо по отношение на изпреварванията на самата писта като в Шанхай, например, но що се отнася до стратегията беше наистина невероятно, защото спиранията в бокса бяха решаващи за печеленето на позиция. Коментарите бяха ужасно много. Британската публика се изказа много ласкаво, но като цяло хората не харесаха червените флагове и смяната на гумите. Това е нещо, което като фен не харесвам.“

Хембри допълва още, че на този етап Pirelli не предвижда промени в четирите каучукови смеси.

„Трябва да сме много внимателни, особено с напредването на шампионата и навлизането му във фазата, когато всичко се решава. Тогава е нужно добро ноу-хау и познание. Засега не планираме промени. Ще запазим четирите смеси такива, каквито са, стига да не се озовем в ситуация, при която ясно се вижда, че някоя от тях не работи и промените са неизбежни!.“

Коментари

Анонимен
spisanieto e super

comments powered by Disqus