Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

От Red Bull отричат за нередности в окачването

30.03.2010 18:09
Туит

Red Bull Racing ще приветства евентуално уточнение от страна на ФИА по отношение на окачването на автомобилите във Формула 1, след като част от отборите оспориха легалността на RB6.

Red Bull има тотално превъзходство в началото на този сезон по отношение на квалификациите, като Себастиан Фетел спечели полпозишъна и в Бахрейн, и в Австралия. Едно от обясненията е, че RB6 разполага с такъв тип окачване, който позволява минимален просвет по време на квалификациите при празен резервоар и съответно достатъчно голям за самите състезания, когато на борда има приблизително 190 кг гориво.

Според Autosport RB6 използва амортисьори с газов „пълнител“, посредством който се регулира височината на окачването, без да се променя твърдостта и реакцията му. Ето защо в квалификационно темпо автомобилът на Red Bull има „ботъминг“ (когато долната му част контактува за кратко с асфалта), а това не се наблюдава по време на състезанията въпреки драстичните разлики в теглото.

От Red Bull са категорични, че автомобилът им изцяло покрива регулациите. Тим-шефът Кристиан Хорнър дори коментира за британското издание, че с радост би приел евентуално уточнение на ФИА в тази част от правилника.

„От McLaren коментираха много неща напоследък, било то за размера на резервоара ни, за бъдещето на нашите пилоти, а сега и за определени системи, с които е оборудван автомобилът ни“, обяснява Хорнър. „Категорично мога да заявя, че не използваме подобно нещо. Тяхно право е да спекулират, но едно евентуално уточнение (на правилника) ще бъде добре дошло за всички.“

Не само от McLaren, но и тим-шефът на Mercedes GP Рос Браун изрази съмненията си за окачването на RB6 по време на австралийска Гран при. Според Хорнър обаче подобни реакции показват, че водещите отбори се притесняват от темпото на Red Bull. „В края на краищата се опитваме да игнорираме коментарите от другите тимове, но те показват, че ние правим нещата по начина, по който и те трябва да ги правят“, завършва босът на Red Bull.

Коментари
comments powered by Disqus