Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

От Williams се надяват на прогрес в Япония

04.10.2011 12:45
Туит

Екипът на Williams е разбрал какви са проблемите с FW33 и се надява да завърши подобаващо сезона, след като на този етап има спечелени само 5 точки.

Гран при на Сингапур бе последното състезание за техническия директор Сам Майкъл с Williams, който догодина ще се присъедини към отбора на McLaren. Неговите функции ще поемат Майк Кулан и Марк Гилън, като Гилън вече изкара първото си състезание с тима именно на „Марина Бей“. Според него екипът на Williams вече е установил къде са грешките при FW33 и това ще си проличи още този състезателен уикенд в Япония.

„Имаме много по-добро разбиране относно проблемите с поведението на FW33 след Сингапур и работим здраво, за да оптимизираме настройките и да подобрим автомобила за Гран при на Япония“, обяснява Гилан. „Трябва да сме сигурни, че болидът ни работи в оптималния аеродинамичен прозорец. От фундаментално значение е, за да вдигнем оборотите и да се борим за точки и с двата си автомобила.“

Сезон 2011 е най-лошият в историята на Williams. Базираният в Гроув тим има само пет точки и е последен в групата на „старите отбори“, защото зад него са единствено Team Lotus, HRT и Virgin.

Коментари
comments powered by Disqus