Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Отборите: Искаме стария правилник

25.05.2009 09:37
Туит

Тимовете от Формула 1 са уведомили писмено Макс Мозли, че ако ФИА изостави плановете си за лимитирания бюджет, ще останат в шампионата минимум до 2012 година.

Сутринта преди старта за Голямата награда на Монако Мозли коментира, че преговорите с FOTA продължават успешно и че двете страни вече са близо до споразумение. Броени минути преди червените светлини на пистата в Монте Карло да изгаснат обаче, президентът на ФИА е получил писменото становище на всички десет отбора, в което те категорично настояват правилникът за сезон 2010 да бъде стопиран и догодина Формула 1 да използва регламента от 2009-а. В замяна десетте тима предлагат гаранции, че няма да напускат шампионата поне до 2012 г.

FOTA предлага мерките за ограничаване на разходите да са базирани върху настоящия правилник и да не изискват такива драстични промени като ограничения бюджет поне в близко бъдеще. Забраната за презареждане по време на състезание например остава валидна. Отборите настояват също за гаранции относно ръководството на спорта, както и за възстановяване на процедурите, които да контролират стриктно евентуалните промени в правилника като използването на комисията по Формула 1 например.

„Това, за което настояваме, е догодина да използваме правилата от сезон 2009 и едва тогава да седнем заедно и да видим какво може да се направи за следващата година“, коментира тим-шефът на Ferrari Стефано Доменикали. „Разходите са тема, към която всички отбори са чувствителни. Трябва да бъдат намалени, но да не забравяме, че става въпрос и за бизнес. Знаем в какво и колко можем да инвестираме. Знаем какво можем да направим, ето защо отборите трябва да коментират помежду си бъдещето на Формула и сами да решават какви промени могат да си позволят, за да запазят високите стандарти на Формула 1. Не мисля, че друг трябва да прави тази преценка.“

По непотвърдена информация отборите настояват ФИА да отложи въвеждането на лимитирания бюджет за 2011 г. Едно от предложенията е за създаване на система за контрол на разходите, която обаче да се ръководи не от федерацията, а от FOTA.

Коментари
comments powered by Disqus