Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Отборите искат един двигател повече

27.03.2015 21:26
Туит
Отборите искат един двигател повече

Пилотите ще имат на разположение отново пет двигателя през сезона, въпреки че по първоначален план бройката трябваше да бъде ограничена на четири.

Според техническия регламент позволеният брой задвижващи системи през 2015 г. трябва да бъде четири при максимум 20 състезания и пет при повече. След отпадането на Гран при на Корея календарът бе ограничен на 20, а при отказа на "Хокенхайм" и "Нюрбургринг" да приемат Гран при на Германия, останаха 19 старта. Въпреки това отборите се споразумяха на пет задвижващи системи.

Ситуацията с двигателите е била обсъждана в четвъртък, като тимовете са се обединили около идеята за увеличаване на бройката задвижващи системи заради по-голямата гъвкавост, която предлага при използването на останалите "жетони" за развитието им. Другата причина за промяната е, че заради ограничената бройка двигатели отборите скъсяват максимално участията си в свободните тренировки.

ФИА трябва да гласува предложението на отборите, като това вероятно ще се случи преди Гран при на Китай след две седмици.

Коментари
comments powered by Disqus