Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Отборите обещаха да няма съюзи с Pirelli

12.10.2010 13:48
Туит
Отборите обещаха да няма съюзи с Pirelli

Тимовете във Формула 1 постигнаха принципно споразумение нито един от тях да не влиза в своеобразен съюз с Pirelli, за да бъдат равнопоставени в рамките на следващия сезон при смяната на единния доставчик на гуми.

В края на тази година завършва тригодишният договор на Bridgestone с ФИА за доставка на гуми във Формула 1. Японците решиха да прекратят участието си и да не се включват в новата процедура на федерацията, което даде зелена светлина на Pirelli. На този етап италианците се подготвят самостоятелно - с автомобила на Toyota от 2009 г. и с помощта първоначално на Ник Хайдфелд, а впоследствие и на Ромен Грожан и Педро де ла Роса. В миналото обаче сме наблюдавали много близки алианси между отборите и производителите на гуми, особено по време на войната между Michelin и Bridgestone, когато Ferrari и Михаел Шумахер работеха успоредно с японските си колеги и имаха огромно предимство при използването на гумите.

Според Autosport по време на японската Гран при отборите и Pirelli са дискутирали тези суитуации от миналото и са постигнали принципно споразумение за пълна прозрачност в процеса на развитието на новите гуми. На този етап детайлите по него не са финализирани, но основаната идея е Pirelli да дава информация на всички запитвания от страна на отборите, без значение дали става дума за Ferrari или HRT например.

„Когато се стигна до тази сделка с Pirelli, изрично подчертахме, че трябва да има прозрачност“, обяснява пред британското издание управителният директор на Sauber Мониша Калтенборн. „Не сме наясно как точно ще работи (това споразумение), тъй като преди не сме изпадали в подобна ситуация, но основната идея е, когато става въпрос за базисната информация, за някакви въпроси (относно гумите), да си споделяме всичко по начина, по който това се случва с електрониката (на McLaren Electronics).“

Това споразумение поставя една въпросителна около бъдещето на Ник Хайдфелд. Пилотът на Sauber бе доскоро тестер на Pirelli и има опит с новите гуми, което безспорно ще е предимство в началото на сезон 2011. Факт е, че Хайдфелд няма да кара за настоящия си тим, след като Серджо Перез подписа със Sauber, но дали това споразумение няма да му затвори така или иначе малкото останали вратички за титулярно място догодина.

Коментари
comments powered by Disqus