Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Отборите се споразумяха за дифузорите

11.07.2011 14:14
Туит
Отборите се споразумяха за дифузорите

Сагата с обдуханите дифузори е към своя край, след като тимовете се споразумяха забраната на ФИА да отпадне.

Миналия месец ФИА взе решение да коригира техническия правилник и да забрани обдухването на дифузорите, когато педалът на газта е върнат. Промяната трябваше да влезе в сила от Гран при на Великобритания и това се случи въпреки споровете между McLaren и Red Bull. Те бяха провокирани от факта, че федерацията разреши на Mercedes да подава гориво към 4 от осемте цилиндъра при спиране, тъй като това касае пряко надеждността на немските мотори, а отказа на Renault да отваря на 50% дросела, което французите използват за охлаждане на изпускателните колектори.

Спорът, който провокира забраната, принуди техническия делегат Чарли Уайтинг да търси компромисно решение и той в крайна сметка остави на тимовете сами да решат дали искат тези системи да останат валидни или да бъдат премахнати. Първоначално отборите не постигнаха консенсус по въпроса, но според последната информация Ferrari и Sauber също са подписали споразумението, което гласи, че правилникът ще остане във формата, който се следваше в Гран при на Валенсия - системите за обдухване на дифузорите се използват и при върнат педал на газта, но картите не се променят между квалификациите и състезанието.

Официалното потвърждение от страна на ФИА все още предстои.

Коментари
comments powered by Disqus