Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Отделението Land Rover Heritage ще се грижи за класиците

16.04.2015 11:00
Туит
Отделението Land Rover Heritage ще се грижи за класиците

Задачата e доставка на нови части на автомобили, вече спрени от производство

Вчера, 15 април, в германския Есен на изложението Techno Classica се състоя официалното представяне на подразделението Land Rover Heritage. Джон Едуардс, директор на Специални операции на автомобили (SVO), каза: „70% от всички автомобили Land Rover, произведени от 1948 г. насам, все още съществуват. Ние притежаваме голяма и страстна армия от собственици на автомобили, за които трябва да се грижим”.

На изложението бе представен Range Rover Classic (модел от 1970, първото поколение). Той е реставриран внимателно с оригинални части от Land Rover Heritage.

Land Rover Heritage ще бъде част от SVO, коeто отговаря и за Jaguar Heritage. Задачата e доставка на нови части на автомобили, вече спрени от производство, части и детайли, които са с точни спецификации и са били използвани при оригиналното оборудване.

Производителят предлага и съответна гаранция за извършената реставраторска работа. Между другото, за  Range Rover Classic може да бъдат направени дори части от каросерията, като по начин ще обновите своя автомобил професионално.

Истинският ветеран Defender през тази година ще бъде спрян от производство. Както за всеки друг модел на компанията, който вече е пенсиониран, компанията ще продължи да произвежда части за Land Rover Defender още 15 години. А след това собствениците на Defender, които желаят да поддържат идеалната форма на своите любимци, ще могат да потърсят помощ от Land Rover Heritage и да получат части, произведени по автентични технологии.

Възраждането на производството на легендарния Jaguar E-Type, макар и само в шест екземпляра, при това по оригинални чертежи , е заслуга на  Jaguar Heritage. Всъщност, можете да си представите, че един ден някой исторически Land Rover може да бъде прероден чрез лимитирана серия.

Джон Едуардс каза миналата година: „Ние умишлено комбинирамe различни дейности”. Неговият отдел е отговорен съдържанието на колекционерските екземпляри да бъде поддържано в отлично състояние и създаването на „заредени” версии на съвременни модели на Jaguar и Land Rover.

„Aвтомобилната класика е чудесен фон за развитието и популяризирането на нови модели”, казва шефът на SVO.

И още нещо, проектът Land Rover Heritage Drives ще стартира това лято. Клиентите на компанията ще могат да тестват на специален изпитен полигон в Уорикшир исторически всъдеходи от колекцията на компанията Land Rover.

Коментари
comments powered by Disqus