Технологията New Foam значително намалява шума във вътрешността на автомобила
Dunlop обяви, че въвежда нова технология, предназначена за намаляването на нивата на шум във вътрешността на автомобила при шофиране. Технологията позволява на шофьорите да преоткрият рева на двигателя на спортните си автомобили, като междувременно шумът във вътрешността на колата се намалява с до 4dBA .
Технологията, наречена "Noise Shield ", намалява шума във вътрешността на колата, генериран от резонанса в кухината на гумата (Tire Cavity Resonance (TCR)). Този шум, генериран от TCR, е резултат от вибрациите на въздуха във вътрешността на гумата при движение по пътя, което води до шум вътре в превозното средство. Технологията „Noise Shield“ на Dunlop, с иновативния си слой пяна във вътрешността на гумата помага за намаляване на тези въздушни вибрации.
Технологията ефективно заглушава шума от резонанса в кухината на гумата, като го намалява с до 11dBA, доставяйки намаляване на шума до 4 dBA във вътрешността на автомобила , което прави кабината на превозното средство значително по-тиха в голям диапазон от скорости. По молба на автомобилния производител Audi, Dunlop предоставя технологията за някои от най-спортните модели на компанията - RS6 и RS7, както и за новия A8.
Поради леката и иновативна структура на пяната, тя не влияе на поведението на гумата при шофиране, и не дава отражения върху скоростните възможности. Пяната е неразделна част от гумата през целия и живот. без да губи способността си за намаляване на нивата на шум дори за миг при нормална експлоатация.
Към момента Noise Shield Dunlop е на разположение при следните превозни средства:
A. Audi RS6
а . Sport Maxx GT - 285/30ZR21 ( 100Y ) XL
b . WinterSport 4D - 285/30ZR21 100W XL
B. Audi RS7
а . WinterSport 4D - 275/30R21 98W XL
C. Audi A8
а . Sport Maxx GT - 275/35ZR21 103 XL
________________________________________