Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Отлагат новата квалификация

29.02.2016 09:17
Туит
Отлагат новата квалификация

Времето, необходимо за промяната на софтуера, е причината новият формат на квалификациите да бъде отложен за началото на европейската част от календара, потвърди Бърни Екълстоун.

На срещата на Стратегическата група и Комисията към Формула 1 миналата седмица бе взето решение форматът на квалификацията да бъде коренно променен още за началото на предстоящия сезон. Световният съвет по моторни спортове би трябвало безпроблемно да ратифицира промяната и тя да влезе в сила за Гран при на Австралия. FOM обаче няма готовност да реагира достатъчно бързо.

"Новата квалификация няма да се случи (в началото на сезона), защото е невъзможно да подготвим всичко на време", коментира Екълстоун за The Indipendent. "Форматът може да бъде променен още в началото на сезона, но ние няма да сме готови със софтуера, така че е реалистично да говорим за Испания. В Австралия ще използваме старата схема. Целият софтуер трябва да бъде пренаписан, това не е лесна задача."

Екълстоун допълва, че промяната във формата на квалификацията не съответства на вижданията му за развитието на спорта.

"Това, което се опитвах да направя, е да разбъркам картите. Пилотът, който е най-бърз в квалификацията и стартира от пол, не трябва да се откъсва още в самото начало. Няма как да е бавен в надпреварата, ако е бърз в квалификацията."

"Исках нещо много просто. Исках квалификацията да остане както сега, защото форматът е добър, но пилотът, който е на пол и е спечелил предходното състезание, да получи добавено време. По този начин той трябва да се бори здраво, за да си върне първото място. В крайна сметка ще го направи. Ще бъде много вълнуващо докато наблюдаваме изпреварванията му."

Тим-шефовете обаче са дали отпор на предложението на Екълстоун, тъй като "не искат обратна стартова решетка".

"Има хиляди неща, които могат да направят, но те са напълно полудели. Няма как да действаме сами, защото за да бъде гласувана промяната, трябва да мине през комисията, където отборите решават", завършва босът на Формула 1.

Коментари
comments powered by Disqus