Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Отлагат проверката на MP4-25 за Бахрейн

08.03.2010 14:10
Туит

ФИА ще изчака Гран при на Бахрейн, за да инспектира автомобила на McLaren.

Тим-шефът на Red Bull Кристиан Хорнър, коментира, че задното крило на MP4-25 е така оформено, че позволява при висока скорост въздушният поток да се къса (т. нар. срив), което от своя страна намалява драстично аеродинамичното прилепяне и увеличава скоростта на правите и в бързите завои.

От McLaren отговориха моментално, че дизайнът е иновативен, но съответства напълно на правилника и отправиха официална покана към ФИА да инспектира крилото. В края на миналата седмица техническият делегат Чарли Уайтинг трябваше да посети Уокинг, където да обсъди този и други въпроси с отбора, но пътуването му от Южна Америка към Европа не протече по план и той бе принуден да отмени визитата си.

Според Autosport следваща такава няма да има и спорът около задното крило на MP4-25 ще се пренесе в Бахрейн, където в края на тази седмица стартира сезон 2010. От McLaren обаче не се притесняват от предстоящата проверка.

„Крилото различно и иновативно, но от няколко месеца сме в непрекъснат контакт с Чарли (Уайтинг), за да не нарушаваме правилника. Сигурни сме, че не сме го направили“, коментира тим-шефът Мартин Уитмарш за The Daily Telegraph.

Коментари
comments powered by Disqus