Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Отново две стъпки разлика при гумите

05.02.2010 14:32
Туит

Bridgestone ще продължи традицията от последната година в повечето състезания разликата между меките и твърдите гуми да бъде две степени. Целта на тази схема е да се повиши качеството на надпреварата и да се акцентира върху стратегията.

Забраната за презареждане и решението на Bridgestone да запази схемата от миналата година поставя още по-голяма тежест върху фактори „гуми“ във Формула 1. Пилотите, които имат по-чист стил на каране, вероятно ще са сериозно облагодетелствани.

„Както и през 2009 г., Bridgestone ще носи на повечето състезания два типа гуми за сухо, като разликата между тях ще бъде две степени: единият комплект ще бъде „твърди“ и „меки“, а другият - „средни“ и „супер меки““, обяснява техническият ръководител на Bridgestone за Формула 1 Тестуро Кобаяши.

„Естествено, това няма да е възможно за всички състезания. В Монако например е от изключителна важност да има две последователни меки смеси, за да предоставим на пилотите максимално високи нива на сцепление по уличната писта. Bridgestone отново ще определя какви гуми ще се използват за дадено състезание въз основа на опита от последните години и данните, предоставени ни от отборите.“

Първоначалните данни от тестовете във Валенси тази седмица сочат, че на този етап състезателната Potenza не създава проблеми въпреки по-тежките заради забраната за презареждане автомобили и по-тесните предни гуми.

„През тази година автомобилите ще са приблизително със 100 кг по-тежки на старта отколкото през миналата. По-дългите серии обиколки и по-пълните резервоари водят със себе си и по-големи натоварвания върху гумите. Външният слой обаче е много по-издръжлив спрямо този от 2009 г., конструкцията на задните също е подсилена като отговор на новите правила. Ще продължим да следим и анализираме внимателно данните от предстоящите зимни тестове и първите състезания, защото даунфорсът ще нараства с напредването на сезона. Вече установихме, че нивата на аеродинамично притискане са доста по-високи спрямо миналогодишните.“

Кобаяши подчертава още, че зеленият кант върху външната част от страницата на гумите ще отличава мекия от твърдия комплект гуми във всяко състезание и през тази година.

 

Коментари
comments powered by Disqus