Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Отново подхванаха темата за двойните дифузори

29.01.2010 17:09 1
1
2571867853
Туит

Двойните дифузори вероятно отново ще са център на вниманието преди началото на сезона, прогнозира британското издание Autosport.

Brawn GP, Williams и Toyota застанаха на стартовата решетка в Мелбърн миналата година с т.нар. двойни дифузори, които бяха оспорени от останалите водещи отбори. Стюардите на австралийската Гран при все пак дадоха зелена светлина на трите тима, но случаят стигна до Апелативния съд на ФИА. След като и той отсъди, че спорните компоненти са легални, останалите отбори бяха принудени да преработя своите автомобили заради несъмнените ползи, които двойният дифузор гарантираше.

Предполагаше се, че тази година няма да има подобни неясноти и проблеми, но се оказва, че голяма част от отборите са интепретирали отново в широки граници правилника и са възприели нестандартни подходи при дизайна на двойните дифузори, съответно и пода на новите си автомобили. Пади Лоу, ръководителят в техническия отбор на McLaren, призна при представянето на MP4-25 днес, че и неговият тим е бил „краен“, но и че във Валенсия в началото на февруари ще видим много подобни решения.

„Това е първият автомобил, при който реално можехме да развиваме от нулата тази интерпретация (на двойния дифузор), която бе възприета миналата година за пода на автомобилите“, коментира Лоу. „Ще видите, че сме тълкували правилника по един наистина краен начин, но определено няма да сме единствените. Вярваме, че конкуренцията също ще има много екстремни решения.“

Същевременно от Ferrari отново изразиха недоволството си около тази зона в правилника. „Все още сме убедени, че двойните дифузори не са легални“, коментира техническият директор Алдо Коста пред Gazetta dello Sport. „Има много възможни интерпретации в тази зона, тъй като правилникът оставя голяма доза свобода. ФИА трябва да следи за контрола, но въпреки това сме притеснени.“

Лоу обаче е уверен в правотата на своя екип и смята, че няма да има подобни на миналогодишните проблеми. „Според нас интерпретацията е много ясна. За някои въпроси сме се допитвали до ФИА и те ни дадоха много категорична интерпретация, обяснение и ръководство – вероятно те са били на разположение и на всички останали отбори. Надяваме се този сезон да започне без проблеми що се отнася до разбирането на правилата, по които се състезаваме.“

Преди седмица Техническата работна група към ФИА гласува двойните дифузори да бъдат забранени през 2011 г.

Коментари

Az
С дифузьори или без конкуренцията си е конкуренция и тя трябва да се стимулира а на ограничава с правилници!

comments powered by Disqus