Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Отново разрешават развитието на задвижващите системи

16.10.2015 09:31
Туит
Отново разрешават развитието на задвижващите системи

ФИА няма да спира развитието на задвижващите системи и през следващия сезон, за да уравновеси разпределението на силите между четирите производителя.

Вратичка в правилника за 2015 г. даде възможност на отборите да не холомогират своите двигатели преди началото на сезона и да продължат развитието според т.нар. жетонна система, която определя в кои зони са възможни промени. Компанията Renault например все още не е изразходвала жетоните си за настоящия сезон, въпреки че до края му остават само четири старта.

По предварителен план развитието на задвижващите системи през новия сезон трябваше да отпадне, а жетоните да бъдат ограничени от 32 на 25. Целта е да се ограничат разходите. Заради огромните разлики в представянето на четирите двигателя обаче ФИА склони на серия от промени след среща с представители на Mercedes, Renault, Ferrari и Honda в Женева.

Развитието по време на сезона ще продължи по аналогия на тази година. Същевременно жетоните отново ще бъдат 32 вместо първоначално предвидените 25 и няма да покриват забраната, която трябваше да ограничи промените в областта на картера, клапаните, определени зони на коляновия вал, въздушната система за контрол на клапаните и част от периферията.

На срещата в Женева е дискутирана и темата за използването на едногодишни двигатели, което понастоящем е в разрез с правилника за следващия сезон. Четирите производителя и ФИА обаче са на единно мнение относно корекцията в регулациите, която ще позволи на Toro Rosso да получава задвижващи системи на Ferrari от предходната спецификация.

Отхвърлена е била идеята за коренна промяна на архитектурата на двигателите, за която настоява Бърни Екълстоун, както и предложението за унифицирана задвижваща система, предназначена за малките отбори.

Обсъдените в Женева промени трябва да бъдат гласувани от Комисията към Формула 1, след което - ратифицирани от Световния съвет по моторни спортове, но се очаква това да бъде единствено формалност.

Коментари
comments powered by Disqus