Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Отново тестове по време на сезона?

03.02.2009 11:35
Туит

Забраната за тестове по време на сезона може да отпадне още преди да е влязла в сила в края на март със старта на австралийската Гран при.

Според GrandPrix.com тим-шефовете на отборите са обсъждали евентуална промяна в регулациите по време на тестовете в Портимао през януари.

Забраната за тестове в активния сезон бе въведена с цел ограничаване на разходите и персонала, но част от отборите се противопоставиха на идеята, тъй като драстичните промени в техническия правилник (аеродинамиката, KERS, удълженият ресурс на двигателите) изискват повече усилия и време за развойна дейност по автомобила.

Поради тази причина е много вероятно три от официалните тестове да не попадат в забраната. „Никой няма полза от това пет-шест автомобила да завършват състезанията, ето защо ще се опитаме да постигнем споразумение относно промяната в правилника за 2009”, коментира един от тим-шефовете на стартовата решетка.

Асоциацията на отборите във Формула 1 може да постигне консенсус относно евентуалната корекция, но последната дума имат ФИА и Световният съвет по моторни спортове

Коментари
comments powered by Disqus