Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Отново Xsara WRC за Солберг в Италия

14.05.2009 10:02
Туит

Петер Солберг ще получи за рали „Сардиния“, шести кръг от световния шампионат, ъпгрейд за частния Citroen Xsara WRC от 2006 година.

Автомобилът на норвежеца е произведен през 2001 г., а последната му спецификация е от 2005 г. Въпреки старата техника обаче Солберг демонстрира впечатляващо темпо и дори спечели подиум в Кипър. Бившият световен шампион бе на крачка от третото място и в „Аржентина“, но технически проблем го извади от надпреварата.

Още тогава Солберг сподели, че при по-висока температура двигателят му започва да губи мощност, а това с оглед предстоящите летни стартове е съществен проблем. Бившият заводски пилот на Subaru дори обмисляше варианта да мине на Peugeot 307 WRC, но получи кита за 2006 г. на Citroen Xsara WRC, който ще му помогне да стартира на рали „Сардиния“.

„Много съм доволен от сътрудничеството ни със Citroen. Мисля, че благодарение на този ъпгрейд ще разполагаме с по-конкурентен автомобил“, обяснява Солберг.

„Ще стартираме в Сардиния, ще видим как ще тръгнат нещата и едва тогава ще вземаме някакви по-конкретни решения за бъдещето. На този етап сезонът се развива страхотно, а за мен и за моя тим това е само началото!“, допълва норвежецът.

Рали „Сардиния“ (22-24 май) ще маркира края на първата половина в календара на WRC за 2009 г. Въпреки че Солберг има само четири старта (пропусна рали „Ирландия“ заради оттеглянето на Subaru), е пети във временното класиране с актив от 14 точки.

Коментари
comments powered by Disqus