Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Отпада идеята за таван на бюджетите във Формула 1

07.04.2014 16:00
Туит

Идеята за максимален бюджет на отборите във Формула 1 няма да бъде осъществена за пореден път. Това заяви президентът на ФИА Жан Тод по време на старта за Голямата награда на Бахрейн.

Ограничението на бюджетите във Формула 1 се появи на дневен ред по времето на Макс Мозли, но отборите се противопоставиха категорично на него и британецът бе принуден да се откаже от идеята си. Неговият наследник Жан Тод обаче подхвана наново темата за лимит на разходите и ФИА дори гласува наскоро въвеждането му през 2015 година. Въпросът е, че нито отборите, нито Бърни Екълстоун са съгласни на такава промяна.

Стратегическата група към Формула 1 трябва да даде зелена светлина на проекта. Тя включва представители на шест отбора - Ferrari, Red Bull, Mercedes, McLaren, Williams и Lotus, като всеки има право на един глас. Бърни Екълстоун разполага с шест, както и Жан Тод. За да бъде взето дадено решение, е необходимо обикновено мнозинство, което няма как да бъде постигнато на този етап.

"Щом носителят на търговските права (Бърни Екълстоун) и шестте отбора са против, няма как да стане", коментира Тод. "Проста математика. При това положение няма да има лимит на бюджетите."

"От една страна съм разочарован, тъй като става много трудно да намалим разходите, което смятам, че е наложително. Добрата новина е, че всички искат да го направим, така че трябва да работим върху правилника, за да го постигнем."

Red Bull, Ferrari и Mercedes продължават да инвестират баснословни суми в отборите си, като бюджетите им с лекота надхвърлят 200 милиона евро. На другия полюс са тимове като Caterham и Marussia, които трябва да се справят средно с една трета от тази сума.

Коментари
comments powered by Disqus