Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Oullim Spirra: Така и не спира

15.06.2010 12:01
Туит

Първият корейски суперавтомобил ще бъде готов през лятото на тази година. Spirra ще използва 2,7-литров V6 на Hyundai.

Прототипът Proto Motors PS-II дебютира през 2001 г., но впоследствие компанията Proto Motors претърпя серия трансформации, включително и това, че бе купена от Oullim Group. Ръководството на новата Oullim Motors е твърдо решено да завърши проекта и планира пазарната му премиера за тази година.

Под капака на Spirra ще работи 2,7-литровият V6 на Hyundai, който ще се предлага в четири версии. Базовата генерира 175 к.с. и 245 Нм, а при второто ниво добавеният турбокомпресор увеличава мощността на 330 к.с. при 471 Нм максимален въртящ момент. Третият пакет разполага с по-ефективна системата за принудително пълнене, в резултат на което мощността ще варира между 400 и 420 к.с., докато туинтурбо пълненото за четвъртата върхова версия позволява пикови стойности между 450 и 500 к.с.

Spirra ще бъде оборудван с шестстепенна механична скоростна кутия без значение от версията на двигателя, като задвижващи ще са само задните колела. Ускорението от 0 до 100 км/ч ще варира от 3,5 до 6,8 секунди в зависимост от вида на силовия тракт, а максималната скорост – от 212 до 310 км/ч.

Двуместният автомобил с централноразположен двигател използва тръбна рама (вероятно стоманена, въпреки че в официалния престилийз не се уточнява) и карбонови панели за каросерията, благодарение на което теглото му ще бъде сведено до 1200 кг за върховата версия. Тя ще се радва и на диференциал с ограничено приплъзване, 19-цолови колела с гуми Kumho P225/35R19 за предната ос и P275/35R19 за задната, както и спирачна система на Brembo с 6-бутални апарати отпред (355 мм диск) и 4-бутални отзад (350 мм диск).

Spirra ще се сглобява ръчно. Компанията планира и GT версия за местния GT Masters Championship.

Коментари
comments powered by Disqus