Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Overfinch Range Rover Sport GTS-X: Портокал с часовников механизъм

09.08.2012 11:11
Туит

Британският тунер Overfinch представи официално проекта си Range Rover Sport GTS-X, който дебютира по време на Фестивала на скоростта в Гуудууд.

Range Rover Sport GTS-X се отличава от стандартния модел по оранжевото лаково покритие, новата броня с LED дневни светлини, спирачната система на Brembo с 380-милиметрови дискове, допълнителния заден спойлер, 22-цоловите алуминиеви колела и модула за намаляване на просвета. Акцентите в салона пък са кожената тапицерия, карбоновите апликации, специалните стелки и модифицираните контролни уреди.

За задвижването на Range Rover Sport GTS-X отговаря петлитровият V8 с механичен компресор, който след препрограмирането на електронния блок и замяната на оригиналната изпускателна система със спортна от неръждаема стомана генерира 575 к.с. Това дава възможност на спортния SUV да ускори от място до 60 мили в час за 5 секунди (с 9 десети по-бързо от стандартния Range Rover Sport) при максимална скорост от 145 мили в час (233 км/ч).

 

Коментари
comments powered by Disqus