Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Пафет: Гумите са най-съществената промяна

02.02.2010 10:53
Туит
Пафет: Гумите са най-съществената промяна

Тестовият пилот на McLaren коментира, че по-тесните предни гуми ще са най-голямото предизвикателство пред отборите и самите състезатели през новия сезон.

Пафет, който вчера бе отговорен за първия тест на новия MP4-25, завърши с пети резултат, на повече от секунда зад лидера Маса, след като очевидно изпитваше проблеми със своите гуми.

„С толкова тесни гуми, и заради формата им – вече са доста по-извити, губиш много сцепление отпред. Трябва да се опитаме да си го върнем. Това е най-голямата промяна от всички, които бяха въведени за новия сезон“, обяснява Пафет пред Autosport.

„На предните гуми трябва да се прилага по-малко спирачно усилие. Аеродинамиката работи при по-висока скорост и това не е проблем. При средни и ниски скорости обаче наистина се нуждаеш от повече механично сцепление. Това е най-големият проблем и трябва да направим всичко възможно, за да го преодолеем.“

Пафет допълва, че неговият тим е доволен от началото на тестовете на MP4-25.

„Трябва да сме относително щастливи от първия ден, тъй като нямахме никакви проблеми. Първоначалното усещане за автомобила е добро, но няма как да сме наясно със скоростта – особено с оглед на правилника по отношение на горивото, просто няма как да знаем какви са програмите на другите. Като цяло обаче сме доволни.“

Световният шампион за сезон 2008 Люис Хамилтън ще поеме ангажиментите от Пафет за втория ден от тестовете на „Рикардо Тормо“.

 

Коментари
comments powered by Disqus