Познатият V12 6.0 от Mercedes-AMG в новия автомобил осигурява 827 к.с. и 1100 Нм
Суперавтомобилът Pagani Huayra Imola е кръстен на известното италианска писта, където е изминал над 16 000 км по време на процеса на настройките. Серийното купе бе показано още през септември миналата година, но печатът за поверителност бе премахнат от неговите характеристики точно сега. За фундамент е използван роудстърът BC, където той се основава на монокок, изработен от умна сплав от титан, въглеродни влакна и материал Triax (акрилонитрил стирен бутадиен, комбиниран с полиамиди).
Новият модел е дълъг 4853 мм, широк 2035 мм и висок 1269 мм. Класическият Huayra е по-къс (4605 мм) и по-нисък (1169 мм) поради липсата на въздухозаборник на покрива.
Автомобилът разчита на джанти с различни размери, обути в специално проектирани гуми Pirelli Trofeo R с размер 265/30 R20 отпред и 355/25 R21 отзад.
Познатият V12 6.0 от Mercedes-AMG в новия автомобил осигурява мощност 827 к.с. и 1100 Нм – с 25 к.с. и 50 Нм повече от донора. От него е заета и седемстепенната роботизирана трансмисия с тридисков съединител и електронно контролирано заключване на диференциала на задния мост. Теглото на купето е 1246 кг (роудстърът BC тежи 1250 кг), а пет от тях са икономисани от боята Acquarello Light. Производителят отново избра да не говори за динамичните характеристики. Интересното е, че Huayra Coupe BC има „скромните“ 800 к.с. и 1000 Нм, но с по-ниска маса - 1218 кг.
Отвътре всичко е познато – богата тапицерия, изработена от естествена кожа и изкуствен велур, много изчистени панели от въглеродни влакна и изключително внимание към детайлите.
Окачването на модификацията Imola е изработено с двойни алуминиеви носачи със спирални пружини и електронно управляеми амортисьори. Последните са свързани с процесора с двигателя, скоростната кутия и елементите на активната аеродинамика - купето самостоятелно преценява параметрите на шофиране и платното отдолу, за да настрои всички системи за водача. Тиражът на най-перфектния и "горещ" днес Pagani ще бъде от само пет автомобила, които отдавна са продадени на цена от 5 млн. евро, без данъците.
Спирачната система Brembo с шестбутални моноблокови апарати отпред и четирибутални отзад също идват от открития Huayra BC. На предната ос има карбоново-керамични дискове с диаметър 398 мм, а на задната - 380 мм.
Самият Хорацио Пагани отбелязва, че Imola не притежава присъщата елегантност на автомобилите на марката, но на пистата тя е най-ефективна. За конфигурирането на автомобилите в групата но конструкторите са включени и купувачите на изключителния Huayra . Интересно е, че настройките на системите на автомобилите ще продължат допълнително, а инженерите на Pagani използват информацията, събрана от собствениците, за бъдещи модели на марката. Един автомобил от скромен тираж може да бъде видян на живо на автомобилното изложение в Женева през март 2020 г.