Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Pagani Huayra: Открита версия на хоризонта

25.03.2011 13:38
Туит

Собственикът на екзотичната марка Pagani Хорацио Пагани обяви, че новият Huayra ще се сдобие с открита версия.

Информацията не е официално потвърдена, но пред Autoblog Argentina Пагани е заявил, че „приблизително след три години ще се появи Huayra Roadster”. Това означава, че новият автомобил ще излезе на пазара в края на 2013 или началото на 2014 г.

На този етап друга информация за Huayra Roadster няма, но спокойно може да предположим, че откритата версия няма да се различава съществено от настоящата, мака че вероятно ще получи и някой друг килограм бонус заради задлжителното усилване на шасито.

Дългият 4605 мм модел (2795 мм междуосие) се гради върху изцяло новия монокок от титан и карбон, докато каросерийните панели са от подсилена с въглеродни нишки пластмаса. В резултат общото тегло на закритата версия е сведено до 1350 кг., а разпределението на масите е 45 към 56% в полза на задната ос.

Зад водача и неговия спътник се крие новият шестлитров туинтурбо V12 на AMG (кодовото му име е M158), който е подготвен специално за Huayra. Моторът, чиито цилиндри са разположени под ъгъл от 60 градуса, генерира 700 к.с. и приблизително 1000 Нм въртящ момент и е комбиниран със седемстепенна секвенциална кутия на Xtrac с един двудисков съединител.

От Pagani нарочно не са използвали модерните напоследък трансмисии с два съединителя, тъй като подобен подход би довел до увеличаване на общото тегло с цели 70 кг. А максималното олекотяване на модела безспорно е било задача номер едно при подготовката му, тъй като титаниевата изпускателна система например тежи само 10 кг.

Това прави възможно ускорението от 0 до 100 км/ч да отнема с една десета по-малко спрямо предшественика Zonda - 3,3 секунди. Максималната скорост пък достига до 370 км/ч, а нивата на странично ускорение – до 1,5 G.

Все още официална информация за цената на Pagani Huayra няма, но по предварителна информация тя е около 1 милион евро в базовата версия. Въпреки това компанията вече е получила цели 60 поръчки.

Коментари
comments powered by Disqus