Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Pagani подготвя купе Huayra Nürburgring edition

11.06.2014 16:18
Туит

Щатният двигател на модела е AMG V12 6,0 битурбо (730 к.с. и 1000 Нм)

Папараци издебнаха тестовото муле на по-мощната версия на супер автомобила Pagani Huayra в района на техническия център AMG. Според неофициални данни новият модел ще се нарича Huayra Nürburgring edition. Сега AMG подготвя за него по-мощен мотор. Той е и предметът на сегашните изпитания. Известно е, че щатният двигател на Huayra е AMG V12 6,0 битурбо (730 к.с. и 1000 Нм).

Базовата версия на модела с две врати ускорява от нула до сто километра в час за 3,3 сек и развива максимална скорост 370 км/ч. Напълно логично е новата версия да бъде по-мощна, по-лека и по-бърза. Достатъчно е да си спомним как се развиваше предшественикът - Zonda, който има голям брой модификации, специални версии и издания.

Информацията за  „напомпания” вариант изтече от частен разговор между един от феновете на марката и тест пилота на компанията Давид Тести. Той е казал, че Pagani има намерение да сглоби общо 110 купета и 110 роудстъра Huayra, както и 15–25 автомобила от версията Nürburgring. А що се отнася до новото попълнение в гамата на Huayra - открита модификация, шефът на фирмата Хорацио Пагани говореше за това още през 2011 г. По онова време плановете предвиждаха роудстърът да се появи през тази година. А буквално преди дни представителят на Pagani - Лука Вентури, разказа за новите срокове. Той потвърди, че откритата версия на Huayra се намира в процес на подготовка и ще бъде представена в следващите две години.

Коментари
comments powered by Disqus