Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Pagani Zonda R: Последен валс

17.01.2009 11:53 1
1
2571838719
Туит

С представянето на последната версия на Zonda италианците отново доказаха, че светът на суперспортните автомобили не се върти само около Ferrari и Lamborghini.

Oлекотената пистова версия на Zonda, която ще бъде лимитирана на 10 екземпляра, е създадена след двугодишна развойна дейност, като цената на ексклузивния автомобил е 1,4 милиона евро.

Само 10% от компонентите на предишната версия F са запазени. Колесната база е удължена с 47 мм, общата дължина е нараснала с 394 мм, а следата е разширена с 50 милиметра. Под каросерията има карбонов монокок, алуминиево окачване, нова 6-степенна секвенциална трансмисия и четири бензинови помпи, захранващи 6-литровия V12 на AMG (750 к. с., 710 Нм).

Според Pagani суперавтомобилът ускорява до 100 км/ч за 3,3 секунди и постига върхова скорост от 400 км/ч. Всмукателните му колектори също са от карбонови нишки, а изпускателната система е съставена от изключително лека, но устойчива сплав Inconel.

През 2010 година се очаква изцяло нов наследник на легендарния Zonda.

Коментари

относно електромобилите
Защо трябва да са толкова скъпи ,това ги прави екзотика ,а не перспектива на бъдещ транспорт

comments powered by Disqus