Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Pagani Zonda Revolucion

11.06.2013 14:00
Туит

Pagani подари заслужен финал на своя ултимативен суперспортен автомобил Zonda. В края на неговата кариера италианците наточиха още повече Zonda R и създадоха лимитираната извънредна серия от пет само екземпляра "Revolucion".

Шестлитровият AMG V12 двигател е получил с допълнителните 50 к.с.в Pagani Zonda Revolucion и така специалната версия разполага вече с цели 800 к.с. и максимален въртящ момент от 730 Нм.

Pagani Zonda Revolucion тежи точно един тон


Като че ли мощността не би била достатъчна, ако Хорацио Пагани не беше добавил още нещо към специалната Zonda. Суперспортният автомобил заковава кантара на 1070 кг, благодарение на въглеродно-титановата сплав, както и на карбоновата каросерия.

Наред с многобройните промени по основните агрегати, аеродинамиката също е оптимизирана. Pagani Zonda Revolucion предлага DRS система, която е заимствана от Формула 1. Само с едно докосване на бутона на волана водачът може да настрои задния спойлер дори и по време на шофиране. Системата работи в два режима. Над 100 км/ч водачът може сам да определи позицията на крилото и по този начин да се осигури повече подемна или притискателна сила. При натискане на бутона в продължение на две секунди, спойлерът автоматично заема позицията на фабричната настройка.

Смяна на предавките само за 20 милисекунди 


Мощността на двигателя се предава към задните колела с помощта на  шестстепенна секвенциална кутия, а смяната на предавките става само за 20 милисекунди. За надеждното довеждане на мощността до пътя се грижи системата Bosch тракшън контрол с 12 степени. ABS също е  модифицирана, инсталирана е спирачна система Brembo с карбоново-керамични дискове, което спестява 15% от теглото в сравнение с конвенционалните спирачни дискове.

Pagani Zonda Revolucion е разпродаден

Болидът развива 100 км/ч за по-малко от 2,7 секунди, а максималното темпо е 350 км/ч. Рекордното време от 6:47 минути на Zonda R на Нюрбургринг-Нордшлайфе вероятно ще бъде подобрено.

И ако някой е спестил 2,2 милиона евро за Pagani Zonda Revolucion, имаме нерадостна вест. Лош късмет! Всичките пет модела са вече продадени.

Коментари
comments powered by Disqus